Ny teaser från Battlefield 4

Robot
Ny teaser från Battlefield 4

Lika kort som den tidigare men visar också ett annat element.

#battlefield-4


Medlem
Ny teaser från Battlefield 4

Vad kul det ska bli att köpa en snabbutvecklad kopia av Battlefield3! Tack DICE ni är verkligen min favoritutvecklare, hur blir man så innovativa och skickliga som ni?

Medlem
Skrivet av Gameboy:

Vad kul det ska bli att köpa en snabbutvecklad kopia av Battlefield3! Tack DICE ni är verkligen min favoritutvecklare, hur blir man så innovativa och skickliga som ni?

Sakta i backarna, pöjk! Vi vet ännu inte vad de eminenta herrarna på DICE har i görningen...


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Snabbutvecklad BF3 kopia?
Är ju ett bra tag sedan 3:an släpptes och detta kommer ju släppas tidigast i höst?


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Inte förrens spelet är ute kommer jag dömma bf4. Framtiden ser inte ljus ut.

Medlem

Det är EA vi pratar om så man vet hur detta kommer bli..

Medlem
Skrivet av Gameboy:

Vad kul det ska bli att köpa en snabbutvecklad kopia av Battlefield3! Tack DICE ni är verkligen min favoritutvecklare, hur blir man så innovativa och skickliga som ni?

BF3 släpptes 2011. Det är rätt gammalt egentligen. Snart två år.

Medlem
Skrivet av Gameboy:

Vad kul det ska bli att köpa en snabbutvecklad kopia av Battlefield3! Tack DICE ni är verkligen min favoritutvecklare, hur blir man så innovativa och skickliga som ni?

Och hur vet du att BF4 inte har vart under utveckling innan BF3 släpptes? BF3 kanske släpptes för att EA ville det...

Inaktiv
Skrivet av Mytacism:

Snabbutvecklad BF3 kopia?
Är ju ett bra tag sedan 3:an släpptes och detta kommer ju släppas tidigast i höst?

Battlefield 3 släpptes för någon vecka sedan i mina ögon. Nu är hela spelet ute. Dock så kom det lite sent..

Medlem

Till och med samma typ snitt med färger, text etc -.-" Bra jobbat EA, jag fullkomligt älskar er ! =D

Medlem

Släpps det utan en massa skumma filter och 3D-spotting denna gång, tro?

The cake is a lie...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mig lurar de inte den här gången.

Medlem

T90 tank?

Ser mycket ut som det iallafall.
Och exakt samma stil som med trailerna till BF3... Fyfan för Dice och EA.

Medlem

Och då har marknadsförings hjulen på EAs nästa kossa börjat snurra. Alla fanboys kommer få nerdgasm, ignorerar alla problem och fortsätta lacka på alla som påpekar vilket jävla skitspel det kommer bli.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Synd att dom går direkt på fyran, jag tyckte det var roligt när dom satsade på offspin projekt såsom Battlefield: Vietnam, Bad Company, 2142 osv.

Medlem
Skrivet av Satheus:

Inte förrens spelet är ute kommer jag dömma bf4. Framtiden ser inte ljus ut.

Dubbelmoral där kanske?
Du har redan gett ett tidigt utlåtande om att det tydligen inte faller dig i smaken.
Skulle du inte döma spelet förrän det var släppt?

Medlem

aldrig varit med om tanks i bf

Skribent
Skrivet av Idono:

Och då har marknadsförings hjulen på EAs nästa kossa börjat snurra. Alla fanboys kommer få nerdgasm, ignorerar alla problem och fortsätta lacka på alla som påpekar vilket jävla skitspel det kommer bli.

Jag kommer inte på ordet för omvänd fanboy. Har vi ett sådant?


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Idono:

Och då har marknadsförings hjulen på EAs nästa kossa börjat snurra. Alla fanboys kommer få nerdgasm, ignorerar alla problem och fortsätta lacka på alla som påpekar vilket jävla skitspel det kommer bli.

Jag kommer inte på ordet för omvänd fanboy. Har vi ett sådant?

Hater?

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Idono:

Och då har marknadsförings hjulen på EAs nästa kossa börjat snurra. Alla fanboys kommer få nerdgasm, ignorerar alla problem och fortsätta lacka på alla som påpekar vilket jävla skitspel det kommer bli.

Jag kommer inte på ordet för omvänd fanboy. Har vi ett sådant?

Människa.

Fanboy=Zombie

Börjar misstänka att slagfältet möjligtvis delvis utspelas på den amerikanska hemfronten kanske?.. Hade varit kul.

Medlem

Trodde att End Game var sista DLC till BF3, verkar komma något nytt som heter BF4

Medlem
Skrivet av Cindori:
Skrivet av Gameboy:

Vad kul det ska bli att köpa en snabbutvecklad kopia av Battlefield3! Tack DICE ni är verkligen min favoritutvecklare, hur blir man så innovativa och skickliga som ni?

BF3 släpptes 2011. Det är rätt gammalt egentligen. Snart två år.

Rätt gammalt är när spelet är ca 10 år, två år är egentligen rätt nytt.

Inaktiv

battlefield 4 för ps4 kommer jag att ha

Medlem

Rätt gammalt är 2-3 år så tiden för ett nytt spel är rätt tidpunkt, 10 år är förlegat, iaf med den slit och släng mentaliteten folk har idag, så räkna med kortare utvecklingstid på spel inom större företag. och JA

Ingen producent släpper ett spel innan EA har givit sitt OK

men med tanke på all anna CRAP som EA har rapat fram 2012 och början 2013 så blir jag inte förvånad om det blir ett crash N Burn a la Call of dutty!

EA can burn in hell for all i care!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Omg, kommer det finnas tanks i spelet?!
MIND
BLOWN

Medlem

vad jag har hört så använde dom knappt 20 % av den nya frostbite 2 engine när dom skapade bf3

Medlem

Tanks kommer att vara DLC...

12
Skriv svar