Skynda fynda! Stor indie-rea på Steam

Robot
Skynda fynda! Stor indie-rea på Steam
Medlem
Skynda fynda! Stor indie-rea på Steam

Hoppas att Hotline Miami kommer på rean då jag menat att köpa det.

Medlem
Skrivet av Ermus:

Hoppas att Hotline Miami kommer på rean då jag menat att köpa det.

Det är med, 50% rabatt ned till €4.24 .


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Inaktiv

FTL är ju kalasbra, hoppas att det kommer mer snart!

Hur fungerar det med soundtracks på steam? Hur levereras dom till mig, måste jag lyssna via steam eller kan jag dra över som mp3 till min spelare?

Medlem
Skrivet av Parzec:
Skrivet av Ermus:

Hoppas att Hotline Miami kommer på rean då jag menat att köpa det.

Det är med, 50% rabatt ned till €4.24 .

Nämen titta! Tänkte att Steam skulle notera mig som de brukar göra när ett spel på ens önskelista har rabatt. Tack för tipset!

Medlem
Skrivet av Aresz:

FTL är ju kalasbra, hoppas att det kommer mer snart!

Hur fungerar det med soundtracks på steam? Hur levereras dom till mig, måste jag lyssna via steam eller kan jag dra över som mp3 till min spelare?

Vet inte om det är likadant för alla spel men till de som jag har musiken med till hamnade det mp3or i egen undermapp i spelets mapp. (Steam -> steamapps -> common -> spelet -> spelmusik, ungefär)

Edit: nedrans ninja-smiley sabbade.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Ermus:
Skrivet av Parzec:
Skrivet av Ermus:

Hoppas att Hotline Miami kommer på rean då jag menat att köpa det.

Det är med, 50% rabatt ned till €4.24 .

Nämen titta! Tänkte att Steam skulle notera mig som de brukar göra när ett spel på ens önskelista har rabatt. Tack för tipset!

Du bör fått ett mail om det


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Köpte Hotline Miami + soundtrack för runt 9 euro, fett värt.

Medlem

Slösat fan 500 spänn redan xD

Medlem
Skrivet av MilkBoy:

Slösat fan 500 spänn redan xD

Slösat har du väl inte gjort om du vill ha grejerna? Väl spenderade pengar skulle jag säga

Medlem

Terraria är värd sina pengar om.
Har spenderat xxx antal timmar i det spelet


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem
Skrivet av Aresz:

FTL är ju kalasbra, hoppas att det kommer mer snart!

Kan inget annat göra än hålla med, Men jag skulle inte rekommendera det till alla för många skulle ge upp på det, Är man dagens generation bf eller cod spelare så kommer man inte gilla grafiken eller klara av svårighetsgraden, för det kommer vara konstanta misslyckanden och den yngre generationen verkar inte kunna hantera detta. Mycket whine har det varit på steam forumen från folk som tycker det är för svårt men såklart har andra ursäkter som otur.

Men FTL är ett bra spel. Men det är inte heller som dagens hålla i handen spel.

Inaktiv
Skrivet av TruB:
Skrivet av Aresz:

FTL är ju kalasbra, hoppas att det kommer mer snart!

Kan inget annat göra än hålla med, Men jag skulle inte rekommendera det till alla för många skulle ge upp på det, Är man dagens generation bf eller cod spelare så kommer man inte gilla grafiken eller klara av svårighetsgraden, för det kommer vara konstanta misslyckanden och den yngre generationen verkar inte kunna hantera detta. Mycket whine har det varit på steam forumen från folk som tycker det är för svårt men såklart har andra ursäkter som otur.

Men FTL är ett bra spel. Men det är inte heller som dagens hålla i handen spel.

För svårt? Tråkigt att höra, speciellt då dom fick kritik för det och vill man ha det lätt kan man väl hålla sig till lätta spel istället? Svårigheten, de slumpmässiga ventsen och ingen möjlighet att spara gör ju hela spelet

Medlem

Grymt ju. Grejade hem Super Meat Boy, Amnesia och Braid. Inte illa Steam, hoppas de rear ut titlar som Bioshock snart.


signatur

remember

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av Aresz:

FTL är ju kalasbra, hoppas att det kommer mer snart!

Kan inget annat göra än hålla med, Men jag skulle inte rekommendera det till alla för många skulle ge upp på det, Är man dagens generation bf eller cod spelare så kommer man inte gilla grafiken eller klara av svårighetsgraden, för det kommer vara konstanta misslyckanden och den yngre generationen verkar inte kunna hantera detta. Mycket whine har det varit på steam forumen från folk som tycker det är för svårt men såklart har andra ursäkter som otur.

Men FTL är ett bra spel. Men det är inte heller som dagens hålla i handen spel.

Hade FTL varit lättare hade det inte varit lika bra i mitt tycke, det är definitivt ett spel som inte passar alla men jag har investerat runt 60 timmar i det än så länge och tröttnar inte, just nu är jag dock upptagen med Sword of the Stars: The Pit som jag starkt rekommenderar till alla som gillar svåra rogue likes.

Medlem

FTL är billigare på deras egna hemsida.
http://www.ftlgame.com/

1
Skriv svar