Nya målet för Torment: Tides of Numenera är Chris Avellone

Robot
Nya målet för Torment: Tides of Numenera är Chris Avellone

Den spirituella uppföljaren till Planescape: Torment att fått ett nytt mål med insamlingen.

#inxile-entertainment, #planescape-torment


Medlem
Nya målet för Torment: Tides of Numenera är Chris Avellone

Måste han verkligen ha pengar för att gå med? Ingen passion alls.. haha


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skribent
Skrivet av kill455:

Måste han verkligen ha pengar för att gå med? Ingen passion alls.. haha

Går du till jobbet gratis?


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Är så galet taggad inför det här spelet att det omöjligt kan leva upp till förväntningarna. Men om jag är förberedd på att bli besviken kanske jag blir positivt överraskad ändå. Det är inte lätt att vara jag


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

"Kroner"... har fz blivit infiltrerat av Norge eller Danmark?

Medlem

Chris Avallone är i alla sammanhang ett utmärkt mål

AW8
Medlem
Skrivet av kill455:

Måste han verkligen ha pengar för att gå med? Ingen passion alls.. haha

Chris Avellone är en gud. Ta tillbaka det du sagt annars kommer du att få uppleva vad religiös extremism är, på obehagligt nära håll! :vansinnigt arg smiley:


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Riktigt peppad för torment: Tides of Numenera! Har backat det själv, nu blir det bara till att vänta tills det kommer ut. Sjukt glad att man kan spela en kvinnlig karaktär den här gången. Torment var jättebra och jag brydde mig om min Nameless One men, ändå, glad över att kunna spela som tjej. En liten bonus. Annat som gör mig glad, att dom fortsätter med samma system att dödas i spelet inte betyder game over.

http://tormentrpg.tumblr.com/castofflabyrinth

Jupp, duktigt hypad!!

k3m
Medlem

Hoppas det blir något suveränt nu bara!?

Medlem
Medlem

Riktigt häftigt, de har dessutom fantasy författaren Patric Rothfuss som skriver del av spelet.

http://blog.patrickrothfuss.com/2013/03/concerning-games-torm...

Medlem

Stödde först Eternity och sedan Torment med Wasteland 2 inkluderat. Kommer inte bli mycket spel ett tag framöver som jag spelar som någon förläggare varit och kladdat på.

Medlem
Skrivet av Wille_3:

Stödde först Eternity och sedan Torment med Wasteland 2 inkluderat. Kommer inte bli mycket spel ett tag framöver som jag spelar som någon förläggare varit och kladdat på.

Samma här, har redan tillräckligt med spel för att aldrig någonsin känna ett behov av att köpa ett spel från en "girig" utgivare som EA. Men dessa spel på Kickstarter däremot kan jag inte hålla mig ifrån, många stora titlar verkar så himla bra och jag bara måste få spela de när de släpps

k3m
Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Wille_3:

Stödde först Eternity och sedan Torment med Wasteland 2 inkluderat. Kommer inte bli mycket spel ett tag framöver som jag spelar som någon förläggare varit och kladdat på.

Samma här, har redan tillräckligt med spel för att aldrig någonsin känna ett behov av att köpa ett spel från en "girig" utgivare som EA. Men dessa spel på Kickstarter däremot kan jag inte hålla mig ifrån, många stora titlar verkar så himla bra och jag bara måste få spela de när de släpps

Vi har fortfarande gog.com

1
Skriv svar