Might and Magic X Legacy utannonserat

Robot
Medlem
Might and Magic X Legacy utannonserat

Äntligen! Den bästa RPG serien är tillbaka.

Bara hålla tummarna det håller måttet

Medlem

Najs video, man fick se 10 sekunder av game footage resterande 115 sekunder var reklam


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

och BARA till PC?

Medlem

Underbart! M&M var bäst innan de tramsade bort det med heroes. Välkommen återkomst, hoppas bara att det är minst lika kul som orginalet. Reviderat acromage får gärna återkomma som minispel!

Medlem

WTB Editfunktion när man kör via mobilen. Det ska vara orginalen, inte orginalen.

Medlem
Skrivet av Woffen:

WTB Editfunktion när man kör via mobilen. Det ska vara orginalen, inte orginalen.

Förlåt, kan du repetera det där en gång till?

Medlem

har aldrig spelat M&M. Heroes älskar jag däremot...äger flera ex av flera delar i serien....ungefär som c&c serien

Medlem

Detta ser lovande ut!

Medlem

Jag är skeptisk, tvivlet började då jag såg namnet, Legacy... hmm... sedan fortsatte det när jag såg ingamebitarna.

Hoppas jag har fel, hoppas...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Fick fan rysningar av detta.
Den bra sorten

Medlem

Läste om detta häromdagen - jag är så glad att jag pissar nästan ner mig


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jag är skeptisk, tvivlet började då jag såg namnet, Legacy... hmm... sedan fortsatte det när jag såg ingamebitarna.

Hoppas jag har fel, hoppas...

Tyckte precis tvärt om när jag såg ingame. Antar du aldrig spelat de tidigare spelen ?

Medlem
Skrivet av Horniak:
Skrivet av Hipshot:

Jag är skeptisk, tvivlet började då jag såg namnet, Legacy... hmm... sedan fortsatte det när jag såg ingamebitarna.

Hoppas jag har fel, hoppas...

Tyckte precis tvärt om när jag såg ingame. Antar du aldrig spelat de tidigare spelen ?

Måste nog säga samma sak. Såg ju precis ut som dom gamla spelen

Medlem
Skrivet av BelLamron:
Skrivet av Horniak:
Skrivet av Hipshot:

Jag är skeptisk, tvivlet började då jag såg namnet, Legacy... hmm... sedan fortsatte det när jag såg ingamebitarna.

Hoppas jag har fel, hoppas...

Tyckte precis tvärt om när jag såg ingame. Antar du aldrig spelat de tidigare spelen ?

Måste nog säga samma sak. Såg ju precis ut som dom gamla spelen

Kanske inte grafiskt - men dess gameplay yes. Kan det bli bättre? Ge oss en editor också bara så någon kan göra en Mandate of Heaven mod! (eller Xeen)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kul med lite Might and Magic.Dock så hatar jag världen som ubisoft har byggt upp,vill tillbaka till Erathia eller Axeoth ju.

Medlem

Spelade nyligen ingenom 6,7 och 8! sjukt bra timing! Är så äckligt hypad och hoppas bara att det inte är en lika stor flopp som 9:an var..

Medlem
Skrivet av korosuu:
Skrivet av Woffen:

WTB Editfunktion när man kör via mobilen. Det ska vara orginalen, inte orginalen.

Förlåt, kan du repetera det där en gång till?

Haha, så tokigt det kan bli. Ska ju naturligtvis vara "orginalen och inte orginalet". Kan inte editera det jag postat. Inte när jag kör google chrome på min android.

AW8
Medlem

Detta kommer den självutnämnde "kungen" av old school RPG's att gilla!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Hmm såg mera ut som ett av dom första fem delarna i serien och inte som del 6, 7 och 8 som i mitt tycke är mycket bättre spel.

Aningens besviken, men det blir nog ett köp trots allt.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Tramsade bort det med heroes? HoM & M 1 - 3 var ju helt fantastiska.

k3m
Medlem

Ubi gör bra spel, de är ofta precis rätt i tiden också med sina spel och de håller hög kvalite. Men deras satans DRM facistiska sätt är oacceptabelt.

Medlem
Skrivet av Grimmy-:

Tramsade bort det med heroes? HoM &amp; M 1 - 3 var ju helt fantastiska.

Tramset var väl "Might & Magic Clash of Heroes"?
Kändes nästan som ett hån när man väntat så länge på ett Might & Magic rpg och så släpper de en barnversion istället?

MM X legacy känns mer (alla 4 sekunder vi hann se) som ett riktigt M&M-rpg. Förhoppningsvis är det en pc-version och inte bara till mobiler & surfplattor.

Medlem

Fuck yes!


signatur
Medlem

Clash of Heroes var ju bara en spin off, riktigt ruskigt skoj var det också. Ett av mina favoritspel på xbla.

Medlem
Skrivet av purjo:

Clash of Heroes var ju bara en spin off, riktigt ruskigt skoj var det också. Ett av mina favoritspel på xbla.

Jo, misstänkte att det egentligen kunde vara ganska kul. Gjort av Double Fine Adventure också.
Men när man för ett par sekunder hade fått upp det förlorade hoppet om ett riktigt M&M rpg så blev man ju lite chockad när man såg stilen på grafiken.
Om M&M X Legacy blir hyfsat så kommer jag nog pröva på Clash också.

k3m
Medlem
Skrivet av dMike:
Skrivet av Grimmy-:

Tramsade bort det med heroes? HoM &amp; M 1 - 3 var ju helt fantastiska.

Tramset var väl "Might & Magic Clash of Heroes"?
Kändes nästan som ett hån när man väntat så länge på ett Might & Magic rpg och så släpper de en barnversion istället?

MM X legacy känns mer (alla 4 sekunder vi hann se) som ett riktigt M&M-rpg. Förhoppningsvis är det en pc-version och inte bara till mobiler & surfplattor.

Det står ju att det kommer till PC!

1
Skriv svar