Ny teaser från Battlefield 4

Medlem

jaha... teaser?... ehh,
snarare ett mini clip utan mening!


signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av Deep Throat:

Rätt gammalt är 2-3 år så tiden för ett nytt spel är rätt tidpunkt, 10 år är förlegat, iaf med den slit och släng mentaliteten folk har idag, så räkna med kortare utvecklingstid på spel inom större företag. och JA

Ingen producent släpper ett spel innan EA har givit sitt OK

men med tanke på all anna CRAP som EA har rapat fram 2012 och början 2013 så blir jag inte förvånad om det blir ett crash N Burn a la Call of dutty!

EA can burn in hell for all i care!

Antar att du menar crash N burn a la Medal of Honor? För Call of Duty har ju sålt ganska bra.

Medlem

Klämmer de in commander samt tar tillbaka all destruction från BFBC2, då man kunde blåsa hål i valfri vägg, så är jag på med ett köp!


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av donhenri:

Mig lurar de inte den här gången.

Hur många har inte sagt det och sedan stått där med spelet sedan?....


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

EA är ett prutthål, där har ni min åsikt.

Inaktiv

dom lovade dynamisk destruction i bf 3, men slutade med några scriptade kakelplattor som man kan skjuta bort

Medlem
Skrivet av Gameboy:

Vad kul det ska bli att köpa en snabbutvecklad kopia av Battlefield3! Tack DICE ni är verkligen min favoritutvecklare, hur blir man så innovativa och skickliga som ni?

Man kanske ska hålla käft innan man vet vad man pratar om?

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Idono:

Och då har marknadsförings hjulen på EAs nästa kossa börjat snurra. Alla fanboys kommer få nerdgasm, ignorerar alla problem och fortsätta lacka på alla som påpekar vilket jävla skitspel det kommer bli.

Jag kommer inte på ordet för omvänd fanboy. Har vi ett sådant?

Grovt kan vi kalla det "FZ-Community".

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Idono:

Och då har marknadsförings hjulen på EAs nästa kossa börjat snurra. Alla fanboys kommer få nerdgasm, ignorerar alla problem och fortsätta lacka på alla som påpekar vilket jävla skitspel det kommer bli.

Jag kommer inte på ordet för omvänd fanboy. Har vi ett sådant?

Går det ens att omvända en fanboy.

Jag är en realist. Jag vågar säga emot boskapen då jag är inte är naiv och ignorant. Jag ser förbi glansig grafik och coola trailers och faller inte för EAs väl inriktade marknadsföring. Som många så har jag spelat i många många år. Under dom åren har jag lärt mig att aldrig lyssna på recensenter, marknadsföring och specifikt EA(Då det ljuger vilt och tänjer på sanningen för att få den lilla extra försäljningen).

Sen är det inte en lögn när jag säger att jag hatar vad dom har gjort med Battlefield serien. Dom har verkligen smalnat av skill gapet mellan bra och dåliga spelare till absurt löjliga mängder. Dom har simplifierat all gameplay och förstört allt som har med teamplay att göra.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Skandal FZ! :/ Ni vet väl att det inte är ett riktigt element om det inte står "ei saa peiittä" på det. Fejk!!


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Inget 2143 alltså och jag kan inte uttrycka mig tillräckligt mycket i hur mycket jag hatar det nya soundtracket och designen (blå, grå, orange) Vet inte riktigt vad det är men den faller mig inte alls i smaken...


signatur

Holysmoke!

Medlem

Det har släppts några nya bilder nu på http://www.battlefield.com/battlefield-4 om man loggar in med sitt origin konto så får man se två ny bilder en bild på ett brinnande hangar fartyg och ett på en stad vilket skulle kunna vara shanghai då det står längst ner revealed: shanghai


signatur

“What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It's not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. “It's the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up the stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him, and without being able to do a thing about it, falling in love.” - Sir Bobby Robson

Medlem

så länge det finns valfri röstkommunikation för squads/lag, vilken är påslagen i defaultläget men kan stängas av i inställningarna. och som alla nämner, kanske en "commander" som också kan kommunicera verbalt med sina trupper naturligtvis.
får vi sånt så skiter jag uppriktigt sagt i om det är bf 3.5 i all ärlighet. det skulle bli ett grymt pc spel.

Medlem
Skrivet av Caedmon:

dom lovade dynamisk destruction i bf 3, men slutade med några scriptade kakelplattor som man kan skjuta bort

Dom lovade dynamisk desturction i BF2 redan så när Dice pratar om sådant är det mera en skröna

12
Skriv svar