Vinn Arma 3-alphanyckel

Robot
Vinn Arma 3-alphanyckel

30 koder släpper in dig i alphatestet, en ger dig fullversionen när det släpps. Vill du vinna?

#call-of-duty-black-ops-2-2, #battlefield-3, #arma-3


Medlem
Vinn Arma 3-alphanyckel

Den som kommenterar först vinner!

Medlem

Den 2:a som skriver en kommentar får ta disken!

Doh


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

DayZ standalone använder inte alls arma 3 motorn. Den använder en mycket modifierad version av Take on Helikopters motor.


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem
Medlem

Alltid fint när man är för lat för att googla så kan man va säker på att svaren finns i kommentarsfälten

Medlem

Chansen finns ju alltid att man vinner någon av tröstpriserna iaf


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Förstår inte, de som har gör Arma 3 har väl gjort alla de där tre spelen? Är förvirrad, eller har dem bytt ut en person så att det inte räknas...?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Nicke9494:

DayZ standalone använder inte alls arma 3 motorn. Den använder en mycket modifierad version av Take on Helikopters motor.

Vi tar inte hänsyn till olika versioner, utan är ute efter namnet.


signatur
Medlem

Kommer inte tävla, icket intresserad av alphan men lycka till får man väl säga till alla tävlande!

Skrivet av Prixm:

Förstår inte, de som har gör Arma 3 har väl gjort alla de där tre spelen? Är förvirrad, eller har dem bytt ut en person så att det inte räknas...?

Nej?

Medlem
Skrivet av Prixm:

Förstår inte, de som har gör Arma 3 har väl gjort alla de där tre spelen? Är förvirrad, eller har dem bytt ut en person så att det inte räknas...?

Din förvirring är precis vad Codemasters var ute efter.

Medlem
Skrivet av Nicke9494:

DayZ standalone använder inte alls arma 3 motorn. Den använder en mycket modifierad version av Take on Helikopters motor.

båda bygger dock på samma motor.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Förstår inte, de som har gör Arma 3 har väl gjort alla de där tre spelen? Är förvirrad, eller har dem bytt ut en person så att det inte räknas...?

Codemaster äger rättigheterna till namnet och därför kunde inte utvecklarna längre använda det namnet utan valde att kalla sitt spel för något annat, Codemaster är dock medvetna om hur populär den serien var och gjorde en EA kan man säga (som i att de använde namnet men utvecklade ett spel som inte var i närheten av det första spelet).

Medlem

arma 10 blir klart bäst, så det är bättre att vänta!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

@ PcGamer - Seriöst? Du skall inte säga vilket land de kommer ifrån också eller?

Jag vet att det "bara" är alpha/beta-nycklar (och bara förstapriset som är själva spelet), men ändå

Lycka till alla! Hade varit riktigt kul att få prova det innan man bestämmer sig för om man skall köpa det eller inte.


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem
Skrivet av Sharpblade:

@ PcGamer - Seriöst? Du skall inte säga vilket land de kommer ifrån också eller?

Jag vet att det "bara" är alpha/beta-nycklar (och bara förstapriset som är själva spelet), men ändå

Lycka till alla! Hade varit riktigt kul att få prova det innan man bestämmer sig för om man skall köpa det eller inte.

Haha my bad, har fixat den ena nu, den andra låter jag stå kvar för att jag inte gillar hur Codemaster lockade spelare via ett känt IP och om detta innebär att EA säljer ett mindre spel eller Codemaster så är det lätt värt det även om jag minskar mina egna och andras chanser att vinna (Google gör det väldigt lätt att finna svaret till samtliga frågor så det hade nog inte spelat så stor roll ifall jag hade gett svaret även på den sista frågan=)).

Medlem

PAX Å VINNA!

Ofta ingen annan paxat? För paxar man så är det satt i sten!


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Sharpblade:

@ PcGamer - Seriöst? Du skall inte säga vilket land de kommer ifrån också eller?

Jag vet att det "bara" är alpha/beta-nycklar (och bara förstapriset som är själva spelet), men ändå

Lycka till alla! Hade varit riktigt kul att få prova det innan man bestämmer sig för om man skall köpa det eller inte.

Haha my bad, har fixat den ena nu, den andra låter jag stå kvar för att jag inte gillar hur Codemaster lockade spelare via ett känt IP och om detta innebär att EA säljer ett mindre spel eller Codemaster så är det lätt värt det även om jag minskar mina egna och andras chanser att vinna (Google gör det väldigt lätt att finna svaret till samtliga frågor så det hade nog inte spelat så stor roll ifall jag hade gett svaret även på den sista frågan=)).

Hehe, lugnt. - Jodå, en lätt Google-sökning besvarar alla frågor på mindre än en minut, men lite får folk jobba


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

Jag tror jag kunde alla svaren:) För en gångs skull:)

Medlem

Jag läste fråga ett för fört. Jag missade att det stod "inte"

Medlem

Ge mig bara D:


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Vym
Medlem

Trevlig tävling! Lycka till alla

Medlem

faen jag va lite snabb å på frågan om vilket spel de inte stod bakom. där rök min chans i alla fall

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Jag läste fråga ett för fört. Jag missade att det stod "inte"

Jag var nära att göra samma misstag men såg det precis innan jag valde det som svar.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av v1lle3:

Jag läste fråga ett för fört. Jag missade att det stod "inte"

Jag var nära att göra samma misstag men såg det precis innan jag valde det som svar.

Då jag bara kände igen ett spel de gjort (och ett de inte gjort), var jag säker på att jag läst frågan rätt.
Nu har jag lärt mig till nästa gång i alla fall.

Medlem

Håller tummarna, Operation Flashpoint, expansionerna samt Arma är underbara <3


signatur

Game long and prosper

Medlem

Mycket trevlig tävling!

Medlem

Men alltså stängd alpha? är ju bara köpa det på steam för dryga 200:- så har man tillgång till både alpha, beta och fullversionen på releasedagen! klart värt pengarna! lite dåligt optimerat än så länge men de får man räkna med!

12
Skriv svar