Blizzard presenterar sitt nya spel Hearthstone

Medlem
Skrivet av Hanga:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Hanga:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Apministern:

Gratis? Jag misstänker mikrokostnader incoming.

Ja det kommer att kosta att köpa nya kort, men man får också nya kort gratis fast det tar lite längre tid såklart.

Själv kommer jag handla för flera tusen, bara för att stödja Blizzard!

/Blizz fanboi

Snälla säg att du skämtar :S

Faktiskt inte, haha blir du upprörd eller? Fan jag lägger hur mycket pengar som helst i lol på skins så varför inte det här. Jag gillar det så varför inte?

Sockra inte bajskorven och kalla det för godis, grabben. Du har sett kanske 20s gameplay av spelet och redan bestämt dig för att släppa tusentals kronor på spelet bara för det är gjort av en speltillverkare du gillar. Du måste komma ner på jorden.

Den kan du få tillbaka, du har sett 20 sekunder gameplay och redan bestämt dig för att det är skit.
Väx upp förfan, dags att inse att folk har olika smak och kan spendera sina egna pengar på vad dem vill och inte vad du vill.

Medlem

Vad är detta för skräp?


signatur

Meep!

Medlem
Medlem

Fyfan, är detta ett försök att få Mojang spel Scrolls att sälja dålig?
Är det en slump att det släpps nu?

Medlem

Under de senaste åren är det egentligen väldigt få titlar jag verkligen föll pladask för(om man tänker på utbudet)... Detta är ju helt min personliga smak.
Titlarna jag pratar om är:

Battlefield 3
Mass Effekt 1-3
Skyrim/Oblivion
Dragon Age 1/2
Crysis serien
Assassins Creed serien
Shogun: Total War 2
Borderlands 1-2
Portal 1-2
Half-Life 2
The Witcher 1-2
GTA serien

Blizzard har så länge jag minns varit i "Gud" status när det kommer till spelutveckling enligt mig, nu har dock både BioWare och Bethesda gått om. Självklart var wow något så fruktansvärt revolutionerande. Diablo 3, mmmm var väl roligt i kanske 2 veckor?

Men seriöst, vart fasen tog Blizzard vägen? Får se om dom räddar upp detta med "Titan".

Herr rygg

Tycker det verkar intessant och småtrevligt. Kommer nog pröva på det. Har svårt att motstå WoW underbara värld.


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Blizzard har alltid gjort sina spel med känsla och Hearthstone tycker jag är alldeles perfect för att få en ännu bredare spel värld inom alla Warcraft spelen.

Ni som tycker det är synd att det inte kommer på Android var inte de då Androids opperativsystem inte ligger på den säkerhets nivån blizzard vill åt vem vill ha sitt Acc hackat liksom xD

Bra gjort av blizzard att är i full gång med nya lockande spel och nya expansioner själv kommer jag ha väldigt svårt att välja vilket spel som ska spelas xD

123
Skriv svar