Stor PSN-rea på The Walking Dead

Robot
Stor PSN-rea på The Walking Dead

Telltale Games verkar tycka att julen ska komma tidigare i år.

#telltale-games, #the-walking-dead-a-telltale-games-series


Medlem
Stor PSN-rea på The Walking Dead

Haha bilden ny har uppe som cover fotto vid matbordet... Alla som spelat vet vad vi tänker på.. euw..


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Smart av dem att ha denna rea dagen innan Survival Instict släpps. Telltale ska ha alla activisions kunder!

Medlem

Steam-versionen kostar 7£ hos gamefly.

Inaktiv
Skrivet av electric8:

Haha bilden ny har uppe som cover fotto vid matbordet... Alla som spelat vet vad vi tänker på.. euw..

Hehe ja, tänkte på det här med. Euuuuw

Medlem

Lockande, ytterst lockande. So much to play, so little time!

Medlem

Kan ju ändå inte föra över köpet till PS4 så det känns ganska värdelöst att handla på PSN atm...

Medlem
Skrivet av Hanga:

Kan ju ändå inte föra över köpet till PS4 så det känns ganska värdelöst att handla på PSN atm...

Eller hur, när du fått hem din PS4 så kommer din PS3 automatiskt selfdestruct så du inte kan spela några ps3 spel igen. Eller, kanska pointless och köpa spel till PS4 då en PS5 möjligt dyker upp inom en snar framtid.

Klart du ska spela spelen som finns ute nu. Känner du för att spela det här spelet i framtiden är det ju bara att plocka fram PS3an.

Medlem

Bör tilläggas att rean drar igång på onsdag 20e och håller på i två veckor till 3e april

Medlem
Skrivet av Matsodon:

Steam-versionen kostar 7£ hos gamefly.

Tack som påpekar det, har nu köpt det!

Medlem

Absolut ett av dom bästa spelen förra året, bara att köpa ni som inte gjort det än!

Medlem
Skrivet av Matsodon:

Steam-versionen kostar 7£ hos gamefly.

21£ för mig?

Medlem
Skrivet av Wortex:
Skrivet av Matsodon:

Steam-versionen kostar 7£ hos gamefly.

21£ för mig?

Nu kostar det 7£ igen, skynda skynda

Medlem
Skrivet av Matsodon:
Skrivet av Wortex:
Skrivet av Matsodon:

Steam-versionen kostar 7£ hos gamefly.

21£ för mig?

Nu kostar det 7£ igen, skynda skynda

Aaah, köpte det för 113 kr igår till PS3 ... Aja, intalar mig själv att det funkar bättre med handkontroll, eller nåt

1
Skriv svar