Medlem
WTF FZ?
Citat:

Hej kära läsare. Vi ser att du blockerar annonserna här på FZ och vi skulle vilja veta varför och förklara hur det skadar oss. Klicka för att läsa mer.

Den här anklagelsen är det första jag möts av när jag besöker FZ.se. Det intressanta är att sidan är lika fullmatad med reklam i vanlig ordning och det skulle ärligt talat inte falla mig in att blockera eländet eftersom jag ändå bara ignorerar den.

Nu blev jag sur på FZ:s webb-tomtar.

#blogg

Medlem
WTF FZ?

Kan ju vara en bugg också. Kollat med en annan webbläsare utan ad-blockering?

Medlem

Frågan är om det verkligen är något att ta illa upp för, eftersom det uppenbarligen är en bugg.

Medlem

Jag fick det där meddelandet också i början pga Adblock Plus och NoScript men unblockar du allt på sidan så slipper det.

Medlem

Jag har haft Adblock och NoScript avstängt på FZ väldigt länge men får alltid upp den gula raden i alla fall, så du är inte ensam.

Den stör mig dock inte eftersom den försvinner från synfältet i princip på direkten i alla fall.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Tja, anledningen till varför jag överhuvudtaget reagerade är för att jag inte har någon ad-blocker installerad alls :).

Medlem

Och då är det FZ's crews fel, vilket gör att manblir sur på de? Nja. Låter snarare som en webläsar-bugg som gör att websidan tolkar det fel.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Skägg.
10 Chambers

Några andra addons installerade?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Några andra addons installerade?

Ah, nej. Har inte varit med om det sedan dess så det var nog bara något knas med inladdningen.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av BadMrBox:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Några andra addons installerade?

Ah, nej. Har inte varit med om det sedan dess så det var nog bara något knas med inladdningen.

Gott så!


signatur
1
Skriv svar