Bioshock Infinite

Robot
Bioshock Infinite

På samma sätt som Bioshock fick oss att googla Ayn Rand och Art Deco-stil kommer Bioshock Infinite att påverka dig, få dig att tänka. Och framkalla det där särskilda pirret i magen som uppstår när du upplever något mästerligt.

#bioshock-infinite, #quake, #unreal-tournament


Moderator | Testpilot
Bioshock Infinite

Kan det här möjligen vara det bästa spelet på väldigt länge?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Efter både katastrofen med ACM och Sim City så har jag lovat mig själv att aldrig mera förhandsboka ett spel men snacka om att jag har svårt att hålla mig för att upprätthålla det löftet....


signatur

Man saknar inte kon förrän båset är tomt

Medlem

ska köpas


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Ska preloada det idag. Verkar ju bli helt underbart!

Medlem

hmmmm har ju redan Crysis 3, Tomb Raider samt Max Payne 3 kvar att spela först.... får väll ta o köpa detta med då

Skribent

Fick detta med mitt grafikkort. Ska bli riktigt spännande att få testa.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Förbokat och skaffat seasonpass till detta har stora förväntningar

Inaktiv
Skrivet av bond12:

Förbokat och skaffat seasonpass till detta har stora förväntningar

Seasonpass? WTF?

Inaktiv

Bra recension, i linje med ALLA andra sofar. Bättre skribent här än på katastrofrecensionen av Gears of war judgment som var ett grymt bra spel och fick 40 ynka procent här...

Medlem

Förbokade detta på steam förra veckan och fick både Bioshock och Xcom: Enemy unknown på köpet Svårt att motstå!

Medlem

Lite för snällt betyg tycker jag. Spelet är ganska kort och har inga feta bossfighter överhuvudtaget. Bishock 1 är ett bättre spel.

Medlem
Medlem
Skrivet av Zappa:

Lite för snällt betyg tycker jag. Spelet är ganska kort och har inga feta bossfighter överhuvudtaget. Bishock 1 är ett bättre spel.

har du provat det....

Medlem

Längtar tills det hamnar i reabacken, namnam!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Som väntat faktiskt

Hur är det med hp, ammo och dylikt?
Skölden. När får man den? Fylls den på automatiskt?
Hur är det med 1999-mode som är för hardcorespelare?
Preloadar det på steam nu.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Kimeriderf99:
Skrivet av Zappa:

Lite för snällt betyg tycker jag. Spelet är ganska kort och har inga feta bossfighter överhuvudtaget. Bishock 1 är ett bättre spel.

har du provat det....

Spelade klart det i lördags.

Medlem
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Kimeriderf99:
Skrivet av Zappa:

Lite för snällt betyg tycker jag. Spelet är ganska kort och har inga feta bossfighter överhuvudtaget. Bishock 1 är ett bättre spel.

har du provat det....

Ooh, snap!!

Spelade klart det i lördags.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Finns en bra deal på: http://www.greenmangaming.com/bundles/

Bioshock Infinite + 3 spel

Medlem
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Kimeriderf99:
Skrivet av Zappa:

Lite för snällt betyg tycker jag. Spelet är ganska kort och har inga feta bossfighter överhuvudtaget. Bishock 1 är ett bättre spel.

har du provat det....

Spelade klart det i lördags.

Men det släpps i morgon?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Verkar som man gjorde rätt i att förhandsboka detta spel

Medlem
Skrivet av Kimeriderf99:
Skrivet av Zappa:

Lite för snällt betyg tycker jag. Spelet är ganska kort och har inga feta bossfighter överhuvudtaget. Bishock 1 är ett bättre spel.

har du provat det....

Tjaa det warezades ju för ett par dagar sedan till konsollerna / en del butiker bryter ju streetdate


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Kimeriderf99:
Skrivet av Zappa:

Lite för snällt betyg tycker jag. Spelet är ganska kort och har inga feta bossfighter överhuvudtaget. Bishock 1 är ett bättre spel.

har du provat det....

Spelade klart det i lördags.

Men det släpps i morgon?

Funnits ute olagligt sedan förra veckan till både PS3 och 360, finns inte så många flera möjligheter än att han fått tag på ett recensions ex.

Medlem

Det läckte ut till PS3 för ca en vecka sedan.

Medlem

Riktigt najs, visste att det skulle bli bra, nu får jag bara det bekräftat att det är det. Supernajs, ska bli kul imorgon!!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Kimeriderf99:
Skrivet av Zappa:

Lite för snällt betyg tycker jag. Spelet är ganska kort och har inga feta bossfighter överhuvudtaget. Bishock 1 är ett bättre spel.

har du provat det....

Spelade klart det i lördags.

Men det släpps i morgon?

Funnits ute olagligt sedan förra veckan till både PS3 och 360, finns inte så många flera möjligheter än att han fått tag på ett recensions ex.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

FAN att man ska vara pank under april månad.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Fan också! Måste nästan köpa detta nu. Få se om jag kanske plockar upp det imorgon.

FM-guru
F.d. Sisyr

Jag är antagligen dum i huvudet ur gemene mans synvinkel, men jag hoppar det här tills vidare och köper Cities in Motion 2 med min hårt ansträngda studentbudget. Kan ha lite att göra med besvikelsen över Simcity.

Medlem
123
Skriv svar