Bioshock Infinite – världen hyllar himlaspelet

Robot
Bioshock Infinite – världen hyllar himlaspelet

Recensionerna av Bioshock Infinite har släppts och FZ är knappast ensamma om att hylla Levines storverk. GOTY redan nu?

#bioshock-infinite


Medlem
Bioshock Infinite – världen hyllar himlaspelet

Must resist urge to read reviews.....

Inaktiv

Sjukt...verkar vara en riktig fullpottare!

Medlem

Det interesanta är dock användar betygen ...

Medlem

Nu har jag inte provat spelet, men det verkar vara oerhört lovande. Lägger man ner tid och passion på något, är detta resultatet.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Knappast förvånande, ska bli intressant och se ifall "den stora massan" håller med eller inte.


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

Det var det jag visste!!!

Imorgon kan inte komma fort nog!

Medlem

Fick det idag redan, bra hittills men de känns väldigt bekant ändå


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Har det redan för-laddat på steam

Medlem

Så jävla hype. Tror jag dör


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem
Skrivet av Cyberz:

Har det redan för-laddat på steam

Samma här Dock så kommer nästa gw 2 patch ut på samma dag.. argh

Medlem

Helvete! Bara en dag kvar nu

ZF
Medlem

mhm.. nån måste bara ha missat nånting nånstans.

Medlem

Tack för upplysning, detta fick mig att till slut slå till, då både steam och gamersgate har riktigt riktigt bra förbokningserbjudanden. I och med att jag köpt lite spel på gamersgate tidigare fick man ju facktist råd med något extra på det hela som bonus på bonusen.

Så man kan säga att jag fick... 5 spel för priset av en, fast nu valde jag då att slänga bluecoins på en skyrim expansion istället.

Kul för konsol spelare som fortfarande betalar 700spänn för ett spel, hahahahaha~

-_^

Jag blev spoilad, FÖR I HELVETE JAG BLEV SPOILAD! :evil:
Ursäkta mig, det finns en bil som ska introduceras med min nyckelknippa.
Bilsäten gillar väll gammal härsken yoghurt?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

~291 kr på Green Man Gaming för Bioshock, Bioshock 2 och Bioshock Infinite. Hmm. Tror jag slårt till

Edit: Men på Steam får man ju hattar till TF2, you bastards!


signatur

Welcome to the Manglerdome

ZF
Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Bilsäten gillar väll gammal härsken yoghurt?

bara under optimala soltimmar!

Medlem
Skrivet av warh0g:

~291 kr på Green Man Gaming för Bioshock, Bioshock 2 och Bioshock Infinite. Hmm. Tror jag slårt till

Edit: Men på Steam får man ju hattar till TF2, you bastards!

Jag fick även med X-Com på GMG.

Edit: Såg att man fick X-com på köpet på steam också

Medlem

Om man inte diggade Bioshock 1 och 2 (tyckte de var rejält nervattnade (no pun intended) i jämförelse med det brilljanta System Shock 2, och så var det inte läskigt för fem öre, men jag vet fortfarande inte om det försökte vara det heller), kommer det då finnas någon chans att man diggar detta, eller är det basically mer av samma?

Medlem
Skrivet av Exim:

Det interesanta är dock användar betygen ...

Beror på, oftast brukar användarbetygen trollas av folk som ger 1(eller 10) utan att ens ha spelat spelen, eller av folk som stör sig på någon enstaka sak(DRM tex) och ger 1 pga det.
Finns undantag förstås men nu tänkte jag mest på användarbetygen på metacritic och liknande.

Medlem
Skrivet av Dryn:
Skrivet av Exim:

Det interesanta är dock användar betygen ...

Beror på, oftast brukar användarbetygen trollas av folk som ger 1(eller 10) utan att ens ha spelat spelen, eller av folk som stör sig på någon enstaka sak(DRM tex) och ger 1 pga det.
Finns undantag förstås men nu tänkte jag mest på användarbetygen på metacritic och liknande.

användar betygen är kanske inte 100% sannig men jag tror nog att de ligger närmare verkligheten i många fall.

Medlem

Jag är inte förvånad. Ken Levine!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kan inte ta betyget seriöst när de lägger 100/100 på exempelvis metacritics, är detta det perfekta spelet? knappast.

Det enda jag tänker på när jag ser ett betyg över 9.0
Väntar hellre på user score och solo journalister som TotalBiscuit.

Medlem

BETYGEN är inte det MINSTA intressant... RECENSIONERNA är det intressanta.

Medlem

Jag har bara testat det här under 9 minuter nu på morgonen, men jag hade oerhört otrevlig mus-acc trots att jag stängt av det i menyn... någon annan som upplevt samma sak?

Medlem

Som vanligt, varför blir man inte förvånad.

Så här ligger det till

1. Grafiken är medioker, acceptabel på sin höjd
2. Ljudet är ok
3. Spelvärde och story = ETT SKÄMT!

Så dem som anser detta vara GOTY skall nog sluta röka majja för det är inte ett dugg bättre än BIO 1 eller 2

Snarare tvärt om, en stad under ytan är mkt mer spännande än en stan ovan molnen, med en tokig religös ledare, CRAP!

Spelade i 4 timmar sen blev det DELETE!

Lirar nu Army Of TWO Devils Cartell i väntan på bättre spel!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Enligt min mening så var det lite repetitivt men annars ett väldigt bra spel men 10/10 som dem flesta spelsidor ger det kan jag inte riktigt hålla med om. Det jag älskade med ettan var att det fanns ganska så mycket pussel, i det här har dom dragit ner på det kraftigt vilket i min mening inte var det jag hade hoppats på. Men bortsett från det negativa jag nyss nämnde så gillar jag spelet skarpt ändå. Elisabeth eller hur hon stavas har dem lyckas med.

1
Skriv svar