Starbreeze säljer Payday med sex

Robot
Starbreeze säljer Payday med sex

Urringningar, lesbiska anspelningar och skämt om könsorgan - ett Payday-klipp har skapat rabalder på nätet.

#payday-2


Medlem
Starbreeze säljer Payday med sex

Ehhh, va fasen??
Sämsta skiten jag sett på länge.

Är dom helt jävla dumma i huvudet? Obligatorisk bojkott av alla deras spel samt hård jävla pungspark varje gång man ser de ansvariga på stan.
Ut ur spelbranschen, satans clowner!

Medlem

Haha, kasst! Låter nästan som att de är desperata eftersom de måste ta till så fula knep.

Känner mig inte alls mer sugen på payday 2.

Medlem

..gäsp


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Genustalibanattack @ FZ.genus.nu


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Roy Batty:

Genustalibanattack @ FZ.genus.nu

Vad vill du mena med det?


signatur
Medlem

Haha det är så kasst så man undrar om det inte är ett stunt för att få uppmärksamhet? Ungefär "There is no such thing as bad publicity"?


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Denna "trailer" fick mig att vilja köpa spelet

-Said no one ever


signatur

Xbox live gamertag : Jonas Andersson

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Genustalibanattack @ FZ.genus.nu

Kom igen nu, deras marknadsföringsknep är ju så värdelöst som det bara kan bli. På gränsen till fjantigt. Eller nä, inte bara på gränsen. Det är fjantigt. Skrattretande, och det kändes inte ens sexigt, bara otroligt tillgjort och ansträngt.

Medlem
Medlem

Topmodel?

Eller hur!


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Det känns verkligen INTE ok. Jag brukar försvara spelbranschen. Men detta känns som en präktig punch in the nuts.


signatur

//Schmoo

Medlem

Herregud... och där sjönk mitt förtroende för starbreeze.

Ur marknadsföringssynpunkt lär de tjäna massor. Folk köper ju sånt här.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

All PR är bra PR? Njaaa...

Medlem

Äre verkligen samma studio som gjorde The Chronicles of Riddick - Escape from Butcher Bay?

Visst, mycket kan ju hända under ca 9år sedan det spelet kom men... det här är ju ett totalt hjärnsläpp.

Medlem

haha skämskudde!!!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Killmonday Games

Patetiskt! T om musiken dom valt till videon försöker locka till sig hjärndöda derps. Synd att det här kommer ändå sälja till dagens ungdom. Som utvecklare har dom verkligen fallit! Dom anställda borde tagit ställning till det från början, men nu stryker dom med i samma kam. Idiocracy verkar bli mer o mer verklighet.


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Skribent

Det hände absolut ingenting i mina byxor.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

sämsta skiten jag sett på länge... Undra hur de kom på den iden...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av GooGeL:

Äre verkligen samma studio som gjorde The Chronicles of Riddick - Escape from Butcher Bay?

Visst, mycket kan ju hända under ca 9år sedan det spelet kom men... det här är ju ett totalt hjärnsläpp.

Mest till namnet. Många tongivande personer lämnade studion för en tid sedan för att istället starta upp #Machinegames, som köptes upp av #Zenimax. Det ryktas att de gör nya #Wolfenstein. Efter det gick Starbreeze ihop med #Overkill, som startades av en viss Bo Andersson från gamla #Grin, och som blev VD för det nya företaget.


signatur
Skribent

Undrar var de hållit hus de senaste åren? Nåväl, är bara att välkomna Starbreeze och Overkill till 2013 - må internet behandla er med den respekt ni förtjänar.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Det måste ha varit menat som satir när man tittar på kvaliteten av presentationen (oavsett val av ämne...) men det var verkligen inget att hänga i granen.

Medlem

De får ju uppmärksamhet i media tack vare detta.
All PR är PR, bra som dålig.
Nu vet alla om vad som komma skall, sen kan dom ju alltid vända kappan efter vinden i efterhand och be om ursäkt får detta.
Jävla smart drag, Starbreeze!

Medlem

Undrar om Anita Sarkeesian tar upp detta i en av alla sina femfreq videos...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Pinsamt och minst sagt förbluffande korkat och genomuselt.

Skägg.
10 Chambers

[https://twitter.com/josef_fares/status/316176648099749889 This shit is fucking stupid.
I really feel embarrassed working for starbreeze/overkill for the moment!] skriver Josef Fares på Twitter.


signatur
Medlem

Klockrent! Vare sig videon i fråga är fånig eller satirisk så kommer spelet få massor av publicitet av alla dessa upprörda "feminister" och dylika människor.

För övrigt, vad är det som är så fel med att anspela på sex för att sälja en produkt? Anser ni att kvinnan "objektifieras" eller något annat nonsens?

Tänker inte ens titta på klippet, Starbreeze har tyvärr blivit ett pinsamt skämt för mig sedan Riddick smet ifrån Butcher Bay.

Skribent
Skrivet av Kvicksilver:

Klockrent! Vare sig videon i fråga är fånig eller satirisk så kommer spelet få massor av publicitet av alla dessa upprörda "feminister" och dylika människor.

För övrigt, vad är det som är så fel med att anspela på sex för att sälja en produkt? Anser ni att kvinnan "objektifieras" eller något annat nonsens?

De framställer ju inte spelaren på vackert sätt.


signatur

I am the black wizards.

Skriv svar