Assassins Creed

Medlem
Assassins Creed

Var sjuk förra veckan och återupptäckte Assassins Creed: Brotherhood. Vilket galet kul spel det är. Tröttnade på det ganska snart efter att jag köpte spelet men kan inte förstå varför, det är ju jättekul. Ibland verkar det som att spelen behöver ligga ett tag för att kunna uppskattas.

Det finns så mycket att upptäcka, älskar att gå runt i gamla Rom. Längtar till och med att åka dit "på riktigt" nu efter att ha sett alla sevärdigheterna virtuellt.

#blogg

Medlem
Assassins Creed

Kommer ihåg när jag köpte final fantasy 7 någon gång på 90-talet. Spelade det i 2 timmar innan jag ledsnade. Sedan några månader senare så var jag hemma från skolan eftersom jag var förkyld och plockade fram spelet igen. Efter det så var jag helt hockad

Redaktör
Ponny

Assassin's Creeds finaste ögonblick! Fantastiskt spel.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Brotherhood är det bästa i serien.

Medlem

Samma sak hände mig med Fallout: New Vegas. Det måste ligga och marineras en stund verkar det som!

Medlem

Fast nu när jag spelat några dagar. Blir så asirriterad för flera av trofeerna har inte poppat upp. Har klarat av alla DaVinci-uppdragen men bara fått cred för två av dem .. och klarat session 6 men inte fått för session 5 ..

Alltså spelet är ju bra men när man inte får trophys/cred för det man klarat så blir man ju lite smått förbannad på UbiSoft alltså

1
Skriv svar