Säg hej till Krieg – ny Borderlands 2-karaktär

Robot
Säg hej till Krieg – ny Borderlands 2-karaktär

Han är galen, har flera personligheter och är redo att slita fienden i stycken.

#nyhetstips, #borderlands-2


Medlem
Säg hej till Krieg – ny Borderlands 2-karaktär

Badass!

Medlem

Bor säkert i The Badass Crater of Badassitude

Medlem

I like!


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Någon som vet något mer om när DLC nr 4 ska släppas?

Medlem
Skrivet av Frille87:

Någon som vet något mer om när DLC nr 4 ska släppas?

Samtidigt som detta om jag förstått rätt(hur som helst så ska man få detta med sitt seasonpass), plus att leveltaket höjs, och så kommer en ny tier med vapen, riktigt trevlig uppdatering

Medlem
Skrivet av Krejsy:
Skrivet av Frille87:

Någon som vet något mer om när DLC nr 4 ska släppas?

Samtidigt som detta om jag förstått rätt(hur som helst så ska man få detta med sitt seasonpass), plus att leveltaket höjs, och så kommer en ny tier med vapen, riktigt trevlig uppdatering

okej, fast gearbox sa tidigare att denna karaktär inte skulle ingå i seasonpass =( så jag hoppas att dom har ändrat sig och bakat ihop allt i en härlig sörja av våld och terror xD

Medlem
Skrivet av Frille87:

okej, fast gearbox sa tidigare att denna karaktär inte skulle ingå i seasonpass =( så jag hoppas att dom har ändrat sig och bakat ihop allt i en härlig sörja av våld och terror xD

Nää, Karaktären kommer kosta $10 och leveltaket $5 om man inte har season pass, då är leveltaket gratis, vad jag kan förstå.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Asså vafan, dags o se över rutinerna FZ, inte nog med dessa spammare, utan nu har dom massa alternativa konton som dom tummar upp sitt jävla spam med också.. dags att fixa lite (fler)community moderatorer?

Edit: Spaminlägget raderat nu, men min post får stå kvar iaf...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar