Fragzone på djupet med Bioshock Infinite

Robot
Fragzone på djupet med Bioshock Infinite

Vi möter Irrational Games inför släppet av mästerliga Bioshock Infinite och snackar Minecraft, både i studion och med författaren Thomas Arnroth. Och Kickstarter-raljering!

#bioshock-infinite, #irrational-games


Medlem
Fragzone på djupet med Bioshock Infinite

Ingen text under intervjun på Engelska? Högt ni tänker om vi läsares språkförmågor

Medlem

Vill bara tacka för ännu ett bra avsnitt, riktigt bra producerat, intressant och roligt!

ELF
Medlem

Har Carl Johansson-Sundelius beslutsångest? Byter namn på artikeln gång på gång....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ELF:

Har Carl Johansson-Sundelius beslutsångest? Byter namn på artikeln gång på gång....

Kortade, sen bytte till en bättre. Tur att vi finns på internet, där vi faktiskt kan göra sånna saker. Så jobbigt att åka runt med tippex till alla tidningsköpare.


signatur
Medlem

Jag vill inte titta förrän jag spelat igenom spelet xD


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Gillar att ni kör lite ljudeffekter och så i programmet! Det används ju knappt i svensk tv-produktion, underbart att ni kör med det, det tillför humor!

Carls raljering hade ett väldigt intressant ämne!

Tack för ännu ett intressant och roligt avsnitt ni alla

Medlem
Skrivet av Xepheros:

Ingen text under intervjun på Engelska? Högt ni tänker om vi läsares språkförmågor

Vi vet ju alla att gamers är överlägsna genomsnittet vad gäller språkförmågor Bra att FZ visar detta genom att inte underskatta oss, hehe.

Medlem

Håller med dig helt om preorder/prepurchase Calle. Men jag hoppas och tror ändå på Kickstarter därför att det ger utvecklare möjligheten att ignorera branschens infektioner (Bobby Kotick m fl) och försöka upprätthålla antingen ett kreativt nytänk, eller väcka liv i övergivna genrer (adventure t ex).

Jag tror att Kickstarter-backers är gamers som känner att spelvärlden antingen helt stagnerat (CoD14, MoH33, BF12), eller nostalgiskt vill tillbaka till en mer naiv spelvärld som nog många av oss brinner lite extra för när vi tänker tillbaka på.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar