S: Diverse datordelar (Fractal 550w nätagg. Phantom II P965, moderkort mm...)

Medlem
S: Diverse datordelar (Fractal 550w nätagg. Phantom II P965, moderkort mm...)

Hej!

Ska försöka sälja av delarna efter min senaste uppgradering. Jag ger gärna mängdrabatt om du köper flera saker då jag vill bli av med allt. Alla priser är exklusive frakt. Köparen står för frakten. Posten, Schenker och DHL finns i närheten så det är någon av dem som gäller om du ej väljer att hämta dem i Örebro. Utskrivet kvitto/faktura som pdf från Inet fixas vid begäran (dock kan jag komma att blanka viss personlig information). Betalning sker i förskott, via Paypal eller vid uthämtning.
Här är delarna:

(Defekt?) Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio, PCIe - 100kr
Ljudkortet som sådant fungerar utmärkt och ljudet är, förutom vad jag nämner nedan, utmärkt.
Defekten är att jag upplever ett bakgrundsbrus eller knaster ibland. Detta är oavsett om ljud spelas eller ej. Antagligen kopplat till att de analoga kontakterna av någon anledning oxiderat.
Länk

Zalman ZM-MFC1 Plus Fläktkontroller, Svart - 100kr
Fläktkontroller från Zalman. Funkar utmärkt. Dock kan vissa kablar saknas. Vid intresse ska jag försöka hitta alla.
Länk

AMD Phenom II X4 965 3,4GHz Black Edition - 400kr
Helt ok processor. Varit lätt överklockad (3,8ghz) utan problem.
Länk

Noctua NH-U12P SE2 - 350kr
Bra och välbeprövad kylare. Uppenbarligen använd till ovan processor med stor framgång. Finns även anordning för att fästas på Intelprocessor.
Länk

Fractal Design Tesla 550W 80+ - 300kr
Tyst och fint nätaggregat för en normal speldator. Funkar till det mesta om du inte kör SLI/Crossfire
Länk

Antec Three Hundred Svart - 400kr
Trevlig chassi för billigare speldatorer. Bra kylning och dammfilter i fronten. Kommer med Fractal och Antec fläktar. Fläktarna är 3x 120mm Fractal Design, 1x 120mm Antec och 1x 140mm Antec. Priset är inklusive fläktar.
Länk

Fläktarna ovan separat - 200kr

BitFenix Spectre 200mm Black - 40kr
Inte mycket att säga egentligen förutom att den är endast 25mm tjock vilket gör den betydligt smalare än andra fläktar.
Länk

Gigabyte GA-790XTA-UD4 - 300kr
Moderkort som använts till ovanstående processor. Väl tilltaget med många funktioner.
Länk

2x A-DATA Gaming Series 1600mhz - 200kr
Två stycken 2gb ram-stickor. Speccade för CL 9-9-9-24 på 1600mhz och 1.55-1.75v. Länk saknas tyvärr. Värt att notera är att de är oanvända. Priset är för båda (totalt 4gb).

Bilder kan fixas på begäran


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

1
Skriv svar