Sex minuter från vackra Rain

Robot
Sex minuter från vackra Rain

En av fjolårets Gamescom-överraskningar visas upp i en sex minuter lång gameplay-film.

#rain, #sony


Medlem
Sex minuter från vackra Rain

Ser mysigt ut!


signatur

Niet.

Medlem

Redan trött på regnljudet. Förstår inte hur vissa kan tycka ett det är ett mysigt ljud.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Rakoon:

Redan trött på regnljudet. Förstår inte hur vissa kan tycka ett det är ett mysigt ljud.

Åh, barndomens somrar. Att vakna i husvagnen med regnet smattrande på taket. Det är ett vackert ljud. Och jag tror att Rain blir ett vackert spel.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Rakoon:

Redan trött på regnljudet. Förstår inte hur vissa kan tycka ett det är ett mysigt ljud.

Åh, barndomens somrar. Att vakna i husvagnen med regnet smattrande på taket. Det är ett vackert ljud. Och jag tror att Rain blir ett vackert spel.

Det är ju bara tragiskt - att vakna och inte höra det är bättre.

Sol > Inte sol


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Läs Dean Koontz bok: "From the corner of his eye". I den boken finns det en grabb som kan göra roliga saker med regn.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Snyggt tänk i speldesignen, stealth-grejen och berättandet var ballt, men hela utförandet var lite... meh? Animationerna ser lite väl generiska ut kanske?

Önskar att man tagit mer tillvara på det visuella i regnet samt att kanske inte göra karaktären så otroligt oberoende av dess effekter. Det hade varit snyggare om han vart "regnad på" lite mer, och inte vara såg ut som ett spöke så fort det regnade på skärmen.....

Medlem

Själv tycker jag regn är okej om det är varmt. Regn på hösten är dock rena mardrömmen. För att inte tala om snö som jag hatar destu mer. Det är mysigt att se snö men fruktansvärt att behöva leva i.

Skrivet av 4Life:

Själv tycker jag regn är okej om det är varmt. Regn på hösten är dock rena mardrömmen. För att inte tala om snö som jag hatar destu mer. Det är mysigt att se snö men fruktansvärt att behöva leva i.

Välkommen till hata snöklubben


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan inte annat än tycka om Sony för att de stödjer den här typen av projekt. Tyvärr ser vi nästan ingenting alls av den här typen av spel på 360n. Väldigt tråkigt imo.

Medlem

Absolut första jag tänkte på när jag hörde alla ljuden för fotstegen var Resident Evil 2. Efterlängtad, nostalgisk känsla jag fick.


signatur

Tokyo, Japan reporting in!

Medlem
Skrivet av Ichinisan:

Absolut första jag tänkte på när jag hörde alla ljuden för fotstegen var Resident Evil 2. Efterlängtad, nostalgisk känsla jag fick.

Jag var tvungen att logga in så jag skulle kunna ge dig en tumme upp ^^ fick samma känsla här

1
Skriv svar