Josef Fares tar med oss bakom kulisserna på sitt spel

Robot
Josef Fares tar med oss bakom kulisserna på sitt spel

Filmregissören som lade till spelskapare på sitt CV tar med oss bakom kulisserna.

#starbreeze-studios, #brothers-a-tale-of-two-sons


Medlem
Josef Fares tar med oss bakom kulisserna på sitt spel

Tror stenhårt på Josef. Han vet vad han håller på med, en äkta artist!

Får bara hoppas att spelet går runt rent ekonomiskt, och att tillräckligt med folk får upp ögonen för spelet.


signatur

Have a good time!

Skribent
Skrivet av Brain:

Tror stenhårt på Josef. Han vet vad han håller på med, en äkta artist!

Får bara hoppas att spelet går runt rent ekonomiskt, och att tillräckligt med folk får upp ögonen för spelet.

Ja, alltså. Det är svårt att inte påverkas av Fares tro på sitt spel. Jäklar.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Det ser ut att bli episkt!

Medlem

Jag känner mig överdrivet cynisk men Molyneux & Co har gjort att jag är mycket mer försiktig och skeptisk när jag lyssnar på utvecklare och utgivare hypa sina egna spel. Jag tror att Brothers kommer att bli intressant men det är aldrig fel att avvakta lite och låta saker och ting lägga sig.

För övrigt är Josef Fares en grym regissör och det är kul att han provar på nya saker.

Medlem

Han verkar riktigt skön människa, skulle vilja träffa honom.

Medlem
Medlem
Skrivet av Rakoon:

Han verkar riktigt skön människa, skulle vilja träffa honom.

Lyssna på P3-Spel om du vill ha mer Josef, han och Leijonhufvuds käbbel är väldigt underhållande när de inte kommer överens.

ZF
Medlem

spelet behöver helt klart fler strippor om det ska fungera idag.

Skrivet av Rakoon:

Han verkar riktigt skön människa, skulle vilja träffa honom.

Håller med, intervjun med honom som FZ Play gjorde stärker ju detta. Klockrent nära han sprang runt med pistol på kontoret osv.

Tokskön

Medlem
Skrivet av ZF:

spelet behöver helt klart fler strippor om det ska fungera idag.

Där sade du något: Vart är kvinnorna i detta spel? Två bröder och en pappa, kan det bli mera kvinnoexkluderande?

Tacka vet jag Overkill som låter kvinnor ta plats...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Brain:

Tror stenhårt på Josef. Han vet vad han håller på med, en äkta artist!

Får bara hoppas att spelet går runt rent ekonomiskt, och att tillräckligt med folk får upp ögonen för spelet.

Håller helt med dig, jag tror stenhårt på det här och har dessutom alltid gillat bröderna Fares.

Hoppas, hoppas verkligen det går bra.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Visst är det intressant med "när-producerade" spel men JAG tycker att Fares spel har blivit lite väl hypat (både av sig själv och andra) samt att det promotas som fan här på FZ.

Inget ont i det, absolut inte men jag kommer inte att köpa det då det inte är my cup of tea.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

är väldigt tveksam till detta spel

Medlem

Såg en julmust-burk där någonstans i klippet. Jag är såld i alla fall

1
Skriv svar