BF4 läckta screenshots för dom otåliga.

Medlem
BF4 läckta screenshots för dom otåliga.

Orkar inte ladda pp bilder direkt i tråden nu på sen timmarna, så ni får snällt klicka. Kanske nån annan orkar..

http://www.allgamesbeta.com/2013/03/battlefield-4-leaked-scre...

Dom här kommer väl ändå ligga överallt imorgon.

God natt!

Medlem

Förväntad förbättring rent grafiskt iaf, huden ser dock fortfarande väldigt "plastig" ut. Men en förbättring som mellan BC1 till BC2 ungefär. Grafiken var inte direkt dålig i BF3, snarare att spelmekaniken inte var helt utarbetad. Får hoppas på lite nya saker (inte commander el.dyl alltså) och gärna lite mer optimeringar (verkar som vapnen har fått sig en försköning).

Det låga antalet fordon på banor med Tank och Air superiority är ganska patetiskt, iaf på en 64 pers server så är det riktigt tråkigt att spela dom lägena. 25 vs 25 tanks hade varit mer acceptabelt på Tank superiority.
Men om de fixat ännu större banor nu så kanske de kan sätta in sådant antal utan att det kommer kännas "trångt" på banor.

Medlem

25vs25 tanks...? Prova att slänga in det på en bana så får vi se hur bra det går. Fullständigt kaos är min gissning.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Stag:

25vs25 tanks...? Prova att slänga in det på en bana så får vi se hur bra det går. Fullständigt kaos är min gissning.

Ja och som jag skrev i sista meningen, så antar jag anledningen till att de endast har 6vs6 nu (eller något liknande) är ju för att banorna i BF3 är för små och det skulle kännas trångt. Större banor skulle fixa det, och sedan skulle de som vill kunna hoppa fallskärm från NPC transport eller nått.

Men som TANK superiority är i BF3 så kunde de lika gärna kallat det INFANTRY superiority. 12 tanks och 52 soldater till fots är ingen bra ratio direkt och det blev bara ett dödstråkigt spelläge.

Antalet ser mer logiskt ut att de anpassat TS efter just konsol och deras 24 spelar limit. Att de gjort kompromisser kan jag förstå, de tog ju t.ex. bort "Commander", vilket var en kompromiss i sig. Men det betyder ju inte att ALLA kommer gilla det, och jag gillar inte vad de gjort med TS och AS.

Men detta är ju min egen åsikt och personligen skulle jag föredragit att bli dödad 9/10 gånger av folk i tanks, tyvärr har det varit tvärtom för min del då jag föredrar stora strider (a.k.a. 64 servrar), och det ringa antalet tanks vs infanteri på TS banorna gör det näst intill omöjligt på såna servrar.

1
Skriv svar