Heta bilder från Battlefield 4

Robot
Heta bilder från Battlefield 4

Battlefield 4 har visats upp för världen. Det här är de första ingame-bilderna.

#battlefield-4


Medlem
Heta bilder från Battlefield 4

Jahapp, ännu ett "nutids" krigs spel, shit vad less jag börjar bli på dem.

Medlem

Åh, bilder på Battlefield 3.

Medlem

Jag kanske köper den där Complete Premium Platinum Edition med alla DLC och "expansioner" senare, men nu har jag fullt upp med annat.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Det ser snyggt ut....

Fast det visste man redan, det jag undrar är om man har förbättrat själva spelet(troligtvis inte).

Medlem

nä men som många sagt, ett bf 3.5. Tycker allt ser ut som i bf3, fast jag kanske har fel på synen som många är duktiga att säga jag har så fort jag säger min åsikt om ett spel och dom blir anti mig

Medlem

Som en förtydlig om mitt förra inlägg:

Jag har inget emot BF-serien i övrigt. Mycket bra spel, men det är försäljningsupplägget jag ogillar och hela biten med olika versioner, betala för extrasaker hit och dit som gör att jag lägger pengarna på annat.

Å ena sidan lite synd att jag på så sätt går miste om ett bra spel, en å andra sidan så finns det så mycket annat att göra. Det är värt att göra den markeringen, synd bara att man är relativt ensam om det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

ser identiskt ut med 3an.... och de har inte ens färglagt det. Plocka fram kritorna Dice! Tillockmed det är bättre än den där färglösa soppan ni kallar grafik.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av conthox:

Som en förtydlig om mitt förra inlägg:

Jag har inget emot BF-serien i övrigt. Mycket bra spel, men det är försäljningsupplägget jag ogillar och hela biten med olika versioner, betala för extrasaker hit och dit som gör att jag lägger pengarna på annat.

Å ena sidan lite synd att jag på så sätt går miste om ett bra spel, en å andra sidan så finns det så mycket annat att göra. Det är värt att göra den markeringen, synd bara att man är relativt ensam om det.

Instämmer helt, dessa saker man betalar för i t.e.x bf3 är något man fick gratis i patchar förr i tiden.
Kikade in trailern på bf4 nu och insåg att det kommer vara exakt som bf3 samma grafiska utseende (inte så att jag är en grafikkåt människa) men folk säger det kommer se snyggare ut vilket det ej gjorde, och man kommer garanterat få lov att köpa skit dlcer till detta med.

Lär själv inte köpa spelet men ser jag att äldst brorsan köpt det till origin som även jag spelar på så lär jag nog testa det men kommer aldrig ge dom mina pengar för att få några extra banor och några nya vapen.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Det ser snyggt ut....

Fast det visste man redan, det jag undrar är om man har förbättrat själva spelet(troligtvis inte).

Det ser exakt likadant ut som bf3, ja bf3 är väl snyggt men det är ingen (wow jag blir till mig) grafik.

Medlem
Skrivet av Ballong:

Jahapp, ännu ett "nutids" krigs spel, shit vad less jag börjar bli på dem.

Håller med det börjar bli lite tjatigt med "nutids" krig, hade hoppats på en back to the roots med WW II som tema igen med frostbite motorn, men man kommer väll dum som man är att köpa spelet ändå!

Medlem
Skrivet av Branoc:
Skrivet av Ballong:

Jahapp, ännu ett "nutids" krigs spel, shit vad less jag börjar bli på dem.

Håller med det börjar bli lite tjatigt med "nutids" krig, hade hoppats på en back to the roots med WW II som tema igen med frostbite motorn, men man kommer väll dum som man är att köpa spelet ändå!

Tror ni måste ha missat för länge sedan artiklarna som varit här där det stått att bf4 skulle vara nutid, det har varit på tavlan länge och det har EA och dice sagt själva att det kommer vara nutid.

Medlem

bara jag som tycker det ser EXAKT ut som när battlefield3 släppte sin långa träiler? säger nog nej tack till detta psle och går vidare.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Dice/EA hela tiden bara bekräftar hur rätt det var att inte köpa något mer förutom själva BF3.

Medlem
Medlem

Wham Bam, Instabuy!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Om alla ni whiners här låter bli att köpa spelet så blir det mycket bättre för oss som köper det eftersom vi slipper höra på ert gnäll. Använd er makt som konsumenter, vägra köp EA!

Medlem

Snyggt, men jag väntar med mina bu eller bä tills jag ser MP! För mig är Battlefield bara MP.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av m0rfar:

Om alla ni whiners här låter bli att köpa spelet så blir det mycket bättre för oss som köper det eftersom vi slipper höra på ert gnäll. Använd er makt som konsumenter, vägra köp EA!

Redan gjort. Testate faktiskt BF3 betan men Origins malware, skiten Battlelog och alla nybörjarmissar i spelet gjorde att jag tog bort det efter ungefär 5 spelade timmar. Eftersom jag vägrar installera Origin så blir det automatisk bojkott på alla EA produkter.

Så mitt whine slipper du höra

Medlem
Skrivet av m0rfar:

Om alla ni whiners här låter bli att köpa spelet så blir det mycket bättre för oss som köper det eftersom vi slipper höra på ert gnäll. Använd er makt som konsumenter, vägra köp EA!

Det är väl snarare så här att vi "whiners" som du så fint kallar oss inte är sugen på att betala för patchar.
Det lilla man får i varje dlc i bf3 är något vi kallar vi patch då man fick i princip samma saker förr gratis. Och sedan att dom säger spelet i sig ska vara snyggare än bf3 men man ser ju att det efterliknar grafiskt bf3 på alla fronter. Nu bryr jag mig själv inte grafik egentligen men man hade ju förväntat sig lite nya förändringar oavsett.
Tål du inte att vi säger våran åsikt så va inte inne på denna hemsida då.

Medlem
Skrivet av Ballong:

Jahapp, ännu ett "nutids" krigs spel, shit vad less jag börjar bli på dem.

Jag är less på WWII och Vietnam, det får gärna vara nutid för min del eller varför inte WWI? Finns mycket färre spel inom WWI.

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Åh, bilder på Battlefield 3.

Roligt att bara den tredje bilden ser ut som BF3...

Är de bara jag eller är de mer färg i BF4?

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Är de bara jag eller är de mer färg i BF4?

Blue tinten är borta

Medlem
Skrivet av Vvornth:
Skrivet av Ballong:

Jahapp, ännu ett "nutids" krigs spel, shit vad less jag börjar bli på dem.

Jag är less på WWII och Vietnam, det får gärna vara nutid för min del eller varför inte WWI? Finns mycket färre spel inom WWI.

En uppföljare på 2142 hoppades jag personligen på innan EA (för länge sedan) bekräftade att det var ännu ett nutidsspel.

Men det blir väl nästa Battlefield. Om en sisådär 18-24 månader.

om ni är så jävla less på såna här spel, köp dom inte.. jag älskar såna här spel och jag tycker det här ser grymt bra ut.

det kan inte vara lätt att vara spelutvecklare idag. det spelar ingen roll vilket svenskt forum du går in på så är det bara en jävla massa gnäll om saker som folk inte har en aning om..
snyggare grafik än så här kan ni inte få på varken dagens konsoler eller PC, och ni har inte spelat spelet, så ni har ingen aning om spelet är bra eller inte.

vänta och se och döm spelet sen i stället.

Medlem
Skrivet av fredrik henriksson:

om ni är så jävla less på såna här spel, köp dom inte.. jag älskar såna här spel och jag tycker det här ser grymt bra ut.

det kan inte vara lätt att vara spelutvecklare idag. det spelar ingen roll vilket svenskt forum du går in på så är det bara en jävla massa gnäll om saker som folk inte har en aning om..
snyggare grafik än så här kan ni inte få på varken dagens konsoler eller PC, och ni har inte spelat spelet, så ni har ingen aning om spelet är bra eller inte.

vänta och se och döm spelet sen i stället.

Sen så handlar spelande inte bara om grafik. Ja, det ser snyggt ut... men det betyder absolut inte att det kommer att vara speciellt annorlunda från 3:an, och om så är fallet... varför ska man då köpa spelet överhuvudtaget.

Medlem

Första Battlefield jag inte kommer att köpa...
Men visst ser det snyggt ut, och låter som vanligt otroligt bra.

Medlem
Skrivet av fredrik henriksson:

om ni är så jävla less på såna här spel, köp dom inte.. jag älskar såna här spel och jag tycker det här ser grymt bra ut.

det kan inte vara lätt att vara spelutvecklare idag. det spelar ingen roll vilket svenskt forum du går in på så är det bara en jävla massa gnäll om saker som folk inte har en aning om..
snyggare grafik än så här kan ni inte få på varken dagens konsoler eller PC, och ni har inte spelat spelet, så ni har ingen aning om spelet är bra eller inte.

vänta och se och döm spelet sen i stället.

Kan jag inte hålla med om alls. Gör ett spel som riktar sig till dom som spelet är designat till så lär det bli mycket mindre gnäll. Om det nu blir gnäll ändå så är det iaf oftast enskillda design missar inte att ett helt spel är meningslöst.

Men kanske bara jag som faktiskt hittar många spel som jag gillar/älskar till 90-100% och har närmast absolut inget att klaga på. Sanningen är dock att samtliga sådanna spel inte är AAA titlar, Thank you very much.

Medlem

Helveete vad alla ska whina, är så grymt less på allt jävla hat mot det ena och det andra här på FZ. Vad snackar ni om, det ser ju galet snyggt ut, även jämfört med BF3. Origin har alrig gjort mig nåt ont, enda gångerna man behöver ha det igång är då man spelar, och då stör det inte på något sätt heller...

12
Skriv svar