GTA V – 10 nya bilder från Los Santos

Robot
GTA V – 10 nya bilder från Los Santos

Vare sig du diggar att dyka, fallskärmshoppa eller spatsera under häftiga åskoväder har GTA V något för dig.

#nyhetstips, #rockstar-games, #grand-theft-auto-v


Medlem
GTA V – 10 nya bilder från Los Santos

Ooh najs! Kommer säkert göras en massa bra mods till detta spel i framtiden

Medlem
Skrivet av tavener:

Ooh najs! Kommer säkert göras en massa bra mods till detta spel i framtiden

Mods? Till console?

Medlem

Herregud, fungerande strålkastare på helikoptrar

Vill gärna ha lite mer nyheter angående PC releasen och hur de tänker göra där

-Edit-
Mer specifikt vill jag ha ett releasedatum men all info är välkommen!

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Herregud, fungerande strålkastare på helikoptrar

Vill gärna ha lite mer nyheter angående PC releasen och hur de tänker göra där

Om du läste nyheten, så visste du.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser fram mot att åka runt i stan, tryck i mig Cluckin' Bell och lyssna på galningarna på radion

AW8
Medlem
Skrivet av Wortex:
Skrivet av tavener:

Ooh najs! Kommer säkert göras en massa bra mods till detta spel i framtiden

Mods? Till console?

Till den oundvikliga PC-versionen.

EDIT: Tack för rättningen, Hipshot.

Skrivet av Hipshot:

Oundvikligt ooptimerade PC-versionen


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Skrivet av AW8:
Skrivet av Wortex:
Skrivet av tavener:

Ooh najs! Kommer säkert göras en massa bra mods till detta spel i framtiden

Mods? Till console?

Till den oundvikliga PC-versionen.

Oundvikligt ooptimerade PC-versionen


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Minigun!!!

Yes!!

Omg!

Inaktiv

meh.. blir Watch Dogs för min del.

Medlem

Give me gameplay!


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Dom har tänkt att släppa till PC hela tiden...

Medlem
Skrivet av Raklödder:

meh.. blir Watch Dogs för min del.

Jag tar båda

Medlem

Jag säger samma sak som jag sade när jag fick se Shadow of the Colossus till Playstation 2 för första gången; "Hur i helvete får det här plats i min konsol?"


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Wortex:
Skrivet av tavener:

Ooh najs! Kommer säkert göras en massa bra mods till detta spel i framtiden

Mods? Till console?

Han syftar på ifall det kommer till pc, för det är ju väl ännu inte fastställt att det bara ska finnas till konsol vad jag vet.

Medlem
Skrivet av Raklödder:

meh.. blir Watch Dogs för min del.

k.

Medlem

Känns som att man behöver uppgradera datorn för detta

Medlem

Även om de kommer släppa det till PC så lär det göra sig bäst på konsolerna... precis som de tidigare spelen.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Även om de kommer släppa det till PC så lär det göra sig bäst på konsolerna... precis som de tidigare spelen.

GTA har alltid gjort sig bäst på pc, vad jag vet kom gta 3, gta vice city och san andreas före till pc. Rally spel är bäst på konsol.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av MrPeters:

Herregud, fungerande strålkastare på helikoptrar

Vill gärna ha lite mer nyheter angående PC releasen och hur de tänker göra där

Om du läste nyheten, så visste du.

Syftade mer specifikt på release datum, var lite oklar gentemot vad jag menade.

Medlem

Släppt det till PS4 så man får lite flyt. Då blir det definitivt ett köp för mig.

Medlem
ELF
Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Exxo:

Även om de kommer släppa det till PC så lär det göra sig bäst på konsolerna... precis som de tidigare spelen.

GTA har alltid gjort sig bäst på pc, vad jag vet kom gta 3, gta vice city och san andreas före till pc. Rally spel är bäst på konsol.

Vad är det som gör att rallyspel gör sig bäst på konsol? Om du tänker på gamepads så finns det faktiskt sådana till PC också.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Exxo:

Även om de kommer släppa det till PC så lär det göra sig bäst på konsolerna... precis som de tidigare spelen.

GTA har alltid gjort sig bäst på pc, vad jag vet kom gta 3, gta vice city och san andreas före till pc. Rally spel är bäst på konsol.

Vad är det som gör att rallyspel gör sig bäst på konsol? Om du tänker på gamepads så finns det faktiskt sådana till PC också.

Nähä gör det? det visste jag inte, sitter absolut inte med en sådan och spelar bioshock: infinite och spelar.
Ja jag var ironisk, det jag menar är att jag tycker rally spel passar bäst till konsol just för att jag dels är uppvuxen med need for speed 1 och två till ps och fann det skönare att spela denna genre då på konsol än vad det var på en dator.

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Exxo:

Även om de kommer släppa det till PC så lär det göra sig bäst på konsolerna... precis som de tidigare spelen.

GTA har alltid gjort sig bäst på pc, vad jag vet kom gta 3, gta vice city och san andreas före till pc. Rally spel är bäst på konsol.

Svar i ordning: Ja, nej, mnjae.

GTA 3 och Vice City var PS2-exklusiva rätt länge om jag minns rätt. Oklart med San Andreas. Rallyspel spelas bäst på PC, fast med handkontroll/ratt och storbild.

Medlem

GTA 5 förtjänar att släppas på PS4 och nya x-box o PC, inte på dessa gamla maskiner! = (

Medlem

Fyfan vad taggad jag är!!

ELF
Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av ELF:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Exxo:

Även om de kommer släppa det till PC så lär det göra sig bäst på konsolerna... precis som de tidigare spelen.

GTA har alltid gjort sig bäst på pc, vad jag vet kom gta 3, gta vice city och san andreas före till pc. Rally spel är bäst på konsol.

Vad är det som gör att rallyspel gör sig bäst på konsol? Om du tänker på gamepads så finns det faktiskt sådana till PC också.

Nähä gör det? det visste jag inte, sitter absolut inte med en sådan och spelar bioshock: infinite och spelar.
Ja jag var ironisk, det jag menar är att jag tycker rally spel passar bäst till konsol just för att jag dels är uppvuxen med need for speed 1 och två till ps och fann det skönare att spela denna genre då på konsol än vad det var på en dator.

Utveckla gärna


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Dom kommer inte släppa det till PC för då måste dom lägga ner utvecklar tid på ett insane DRM skydd.

För fy fan för att bara släppa det och inte bry sig om folk laddar ner sig spel olagligt eller ge ut features som gör att man vill köpa spelet istället.

Medlem
Skrivet av Tobblish:

Dom kommer inte släppa det till PC för då måste dom lägga ner utvecklar tid på ett insane DRM skydd.

För fy fan för att bara släppa det och inte bry sig om folk laddar ner sig spel olagligt eller ge ut features som gör att man vill köpa spelet istället.

Klart att dem släpper det till PC

12
Skriv svar