Heta bilder från Battlefield 4

Medlem
Skrivet av Quackles:

Helveete vad alla ska whina, är så grymt less på allt jävla hat mot det ena och det andra här på FZ. Vad snackar ni om, det ser ju galet snyggt ut, även jämfört med BF3. Origin har alrig gjort mig nåt ont, enda gångerna man behöver ha det igång är då man spelar, och då stör det inte på något sätt heller...

Jag bara älskar det här "det händer aldrig mig så därför kan det inte hända andra" tänket. Min 360 har funkat hur bra som helst så därför måste alla andra som skriver att de haft problem med sina ljuga eller så har de placerat den på ett sätt som gör att kylningen försämras. För det är ju så det måste vara, något annat kan ju inte förklara varför jag inte har några problem medan många andra har haft det?

Många klagar inte på grafiken, vad många klagar på är att det är samma spel med förbättrad motor. Det är inte att "whina", det är att vara kritisk till varför de inte lika gärna kunde ha släppt BF 4 som en expansion. Förr släpptes patchar som idag motsvarar de kartor och annat DLC ni idag betalar för.

Spelen går mer och mer tillbaks till de spel jag spelade som barn, visst de må vara rejält förbättrade rent grafiskt och ha en fysik motor som verkligen imponerar men allt annat verkar vara en återgång (till och med AI verkar vara något som de inte längre satsar på).

Medlem

Blå filter verkar vara borta men färgerna fortfarande döda. Tog mig friheten och gjorde som jag vill ha dem(kanske skulle var lite mindre grönt gräs men ändå roligare så här):

Medlem

Tänker varken sänka eller höja BF4 förrän man vet mer.

Ställer mig bara frågan, vad är nytt? ...och då menar jag ej SP kampanjen!

12
Skriv svar