GTA V – 10 nya bilder från Los Santos

ZF
Medlem
Skrivet av Tobblish:

Dom kommer inte släppa det till PC för då måste dom lägga ner utvecklar tid på ett insane DRM skydd.

För fy fan för att bara släppa det och inte bry sig om folk laddar ner sig spel olagligt eller ge ut features som gör att man vill köpa spelet istället.

DLC-helvetet är ju åtta resor värre än allt DRM som finns, Sim City-haveri inkluderat..

KoP
Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Exxo:

Även om de kommer släppa det till PC så lär det göra sig bäst på konsolerna... precis som de tidigare spelen.

GTA har alltid gjort sig bäst på pc, vad jag vet kom gta 3, gta vice city och san andreas före till pc. Rally spel är bäst på konsol.

Nej.. GTA 3, GTA Vice city och GTA San Andreas debuterade alla 3 först på PS2 och portades senare till pc/Xbox.

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Exxo:

Även om de kommer släppa det till PC så lär det göra sig bäst på konsolerna... precis som de tidigare spelen.

GTA har alltid gjort sig bäst på pc, vad jag vet kom gta 3, gta vice city och san andreas före till pc. Rally spel är bäst på konsol.

Nope, samtliga kom till PS2 först

Edit: missade att KoP hann före ^^

Medlem

Fan vad grymt det kommer bli!


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Exxo:

Även om de kommer släppa det till PC så lär det göra sig bäst på konsolerna... precis som de tidigare spelen.

GTA har alltid gjort sig bäst på pc, vad jag vet kom gta 3, gta vice city och san andreas före till pc. Rally spel är bäst på konsol.

Rallyspel är också bäst på PC om de stödjer splitscreen och gamepads. Det är snarare kontrollen än konsolen

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Exxo:

Även om de kommer släppa det till PC så lär det göra sig bäst på konsolerna... precis som de tidigare spelen.

GTA har alltid gjort sig bäst på pc, vad jag vet kom gta 3, gta vice city och san andreas före till pc. Rally spel är bäst på konsol.

Nej.. GTA 3, GTA Vice city och GTA San Andreas debuterade alla 3 först på PS2 och portades senare till pc/Xbox.

ah okej, aja hur som helst anser jag att gta gör sig bäst på pc oavsett.

Medlem
Skrivet av ZF:
Skrivet av Tobblish:

Dom kommer inte släppa det till PC för då måste dom lägga ner utvecklar tid på ett insane DRM skydd.

För fy fan för att bara släppa det och inte bry sig om folk laddar ner sig spel olagligt eller ge ut features som gör att man vill köpa spelet istället.

DLC-helvetet är ju åtta resor värre än allt DRM som finns, Sim City-haveri inkluderat..

True story! DLC är ju också i grund och botten det som gör att mod support tas bort och ersätts med DRM.

Medlem

PC-version och bra MP-stöd(+coop?), då är det GOTY.

Medlem

motorcykeln är fullständigt livsfarlig, varken bromsar eller gasreglage!

Medlem
Skrivet av raggmunk:

motorcykeln är fullständigt livsfarlig, varken bromsar eller gasreglage!

Motorcyklar har mer eller mindre alltid varit livsfarliga i GTA-spelen oavsett ändå. Sen är det ju Trevor som kör så det är väl nå hemmabygge han gjort men kanske sent får kännas vid att han glömt något..?
Kanke är automat med fotbroms? x) Haha nåja. Håller med dig iaf!


signatur

Fueled by coffee.

12
Skriv svar