Närmar mig slutet i Deus Ex

Flakmonkey
Närmar mig slutet i Deus Ex

Har spelat en hel del Deus Ex: Human revolution de senaste dagarna och jag tror att det tagit mig rätt nära slutet. Skulle väl tro att at jag har en eller kanske två spelkvällar framför mig innan jag kan akriva av ännu ett spel från min backlog. Hoppas nu bara att slutet inte blir lika trist som det nästan alltid är i spel och då kanske framförallt i FPS.

Ofta får man ju möta den stora antagonisten i en duell där det säkerligen är tänkt att du ska sättas på hårt prov men som förvånasvärt ofta är tämligen enkla. Risken är dock tyvärr överhängande för min del då bossarna bara blivit lättare hittills. Förstår inte varför det ska vara så svårt att fixa bra bossar. Det var definitivt något som var bättre i äldre spel, eller är det kanske bara jag som är sådär överdrivet nostalgisk igen?

Hursom som hoppas jag att jag kommer få sätta igång med ett nytt spel innan påskhelgen är till ända. Inträffar inget oförutsett ska ju inte det vara några större problem kan jag tycka.

#blogg

Medlem
Närmar mig slutet i Deus Ex

Gillar det spelet, men bossen där man skulle kuta runt runt och kasta / skjuta tunnor var riktigt jobbig.

Testpilot

Utan att spoila kan jag säga så att bossarna i spelet är snarare så att första bossen är den svåraste.
Den enda väldesignade bossen är den i Missing Link DLC't .

Deus Ex lider lite av samma sak som Witcher 2 , att början av spelet är där man får kämpa tills man får massor med skills och hjälpmedel så striderna blir mycket lättare.

Trots detta älskar jag spelet , blir nästan sugen att köra en omgång igen!

1
Skriv svar