Luigi's Mansion 2

Robot
Luigi's Mansion 2

Det är inte lätt att vara lillebror, särskilt när storebror heter Mario. Men i Luigis lika spökliga som charmiga comeback vägrar han stå i skuggan. Nu är det hans tur.

#luigis-mansion, #luigis-mansion-2, #next-level-games


Medlem
Luigi's Mansion 2

Ett ord: Äntligen.

Medlem

Usch så läskigt!

Medlem

Gillade ettan till Gamecube, så jag hoppas på en HD-version till Wii U framöver.

Medlem

Tack för recensionen! Givet köp för min del, verkar vara precis vad jag hade hoppats på. Yay!


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

Blir mitt första köp efter Fire Emblem: Awakening! Ser ljuvligt ut


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem

Amnesia : Luigi's Mansion.


signatur

Nämen!

ZF
Medlem

8xAA+SSFA, grymt.

Medlem

Är det verkligen 12 år sedan originalet kom? Tiden inte bara flyger, det känns som att den går i mach 3 och accelerar.

Medlem

Var tog Dark Moon vägen?

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Var tog Dark Moon vägen?

Samma spel Heter Luigi's Mansion: Dark Moon i USA och Luigi's Mansion 2 i resten av världen.


signatur

The irony of being a zombie is that everything is funny, but you can't smile, because your lips have rotted off.

Medlem
Skrivet av Kerstin Alex:
Skrivet av Nightswipe:

Var tog Dark Moon vägen?

Samma spel Heter Luigi&#039;s Mansion: Dark Moon i USA och Luigi&#039;s Mansion 2 i resten av världen.

Jo jag vet att det är samma spel, undrade bara varför undertiteln inte var med, men det gav du svar på! Well done
Den intressanta frågan är visserligen varför dem valde att endast ha det så i Amerikat.

Medlem

Jag har också alltid tyckt att Luigi får för lite cred. Han är ju den enda som fattar att ett hopp i Mario Kart är helt insane och skriker av rädsla.

Medlem

Jag kan helhjärtat rekommendera detta till alla med ett 3DS, spelet besitter en underbar stämning och charm.

Medlem

Tycker nog att spelet är värt mer än en 3'a. Av mig får det 4/5 (med snudd på 5'a). Det enda som drar ner betyget är sparsystemet.

Åh vad trist att man får hjälp hela tiden med vad man ska göra. Om det nu är så viktigt att anpassa spel så att de spelar sig själva, kunde man inte åtminstone få möjligheten att stänga av ALLA hints? Det borde vara obligatoriskt i spel..

Medlem
Skrivet av sparriskrigaren:

Åh vad trist att man får hjälp hela tiden med vad man ska göra. Om det nu är så viktigt att anpassa spel så att de spelar sig själva, kunde man inte åtminstone få möjligheten att stänga av ALLA hints? Det borde vara obligatoriskt i spel..

Man får inte alls hjälp hela tiden, det är bara i början av spelet så man ska lära sig mekaniken och slippa läsa manualen. Dvs precis som men andra spel, allt som är nytt får en liten tutorial.

Jag har spelat ett tag och det har vart riktigt klurigt bitvis.

Medlem
Skrivet av Dralion:
Skrivet av sparriskrigaren:

Åh vad trist att man får hjälp hela tiden med vad man ska göra. Om det nu är så viktigt att anpassa spel så att de spelar sig själva, kunde man inte åtminstone få möjligheten att stänga av ALLA hints? Det borde vara obligatoriskt i spel..

Man får inte alls hjälp hela tiden, det är bara i början av spelet så man ska lära sig mekaniken och slippa läsa manualen. Dvs precis som men andra spel, allt som är nytt får en liten tutorial.

Jag har spelat ett tag och det har vart riktigt klurigt bitvis.

Han säger alltid vart man ska gå och vad man ska göra. Ringer så fort man kommer in i ett nytt område eller ska utföra någon ny del av en uppgift. Det gjorde han genom hela spelet. Ja, tycker jag iaf.


signatur

The irony of being a zombie is that everything is funny, but you can't smile, because your lips have rotted off.

Medlem
Skrivet av Kerstin Alex:
Skrivet av Dralion:
Skrivet av sparriskrigaren:

Åh vad trist att man får hjälp hela tiden med vad man ska göra. Om det nu är så viktigt att anpassa spel så att de spelar sig själva, kunde man inte åtminstone få möjligheten att stänga av ALLA hints? Det borde vara obligatoriskt i spel..

Man får inte alls hjälp hela tiden, det är bara i början av spelet så man ska lära sig mekaniken och slippa läsa manualen. Dvs precis som men andra spel, allt som är nytt får en liten tutorial.

Jag har spelat ett tag och det har vart riktigt klurigt bitvis.

Han säger alltid vart man ska gå och vad man ska göra. Ringer så fort man kommer in i ett nytt område eller ska utföra någon ny del av en uppgift. Det gjorde han genom hela spelet. Ja, tycker jag iaf.

Ja, man får ju alltid en markör dit man ska gå men vägen dit är ju inte raka spåret direkt. Vissa uppdrag säger han kanske att dörren är låst/borta och att man måste "find another way"...sen får man ju ta reda på vägen själv utan hans hjälp. Att tex dörren var låst var ju rätt uppenbart så det är ju inte så mycket hjälp att få reda på att man måste hitta en annan väg. Han berättar tex inte heller hur man skulle ta död på Boo.

Nu har jag inte spelat klart allt än men jag tycker eg inte det är mer tips än i t.ex. Navi i Zelda. Jag kanske ändrar mig när jag klarat ut det.

Hur som helst så har jag inte sett ett snyggare, trevligare och ljudmässigt mästerligt spel till 3DS, detta är ett av de bästa spelen till 3DS just nu (iaf fram till releasen av Fire Emblem).

Medlem
Skrivet av Dralion:
Skrivet av Kerstin Alex:
Skrivet av Dralion:
Skrivet av sparriskrigaren:

Åh vad trist att man får hjälp hela tiden med vad man ska göra. Om det nu är så viktigt att anpassa spel så att de spelar sig själva, kunde man inte åtminstone få möjligheten att stänga av ALLA hints? Det borde vara obligatoriskt i spel..

Man får inte alls hjälp hela tiden, det är bara i början av spelet så man ska lära sig mekaniken och slippa läsa manualen. Dvs precis som men andra spel, allt som är nytt får en liten tutorial.

Jag har spelat ett tag och det har vart riktigt klurigt bitvis.

Han säger alltid vart man ska gå och vad man ska göra. Ringer så fort man kommer in i ett nytt område eller ska utföra någon ny del av en uppgift. Det gjorde han genom hela spelet. Ja, tycker jag iaf.

Ja, man får ju alltid en markör dit man ska gå men vägen dit är ju inte raka spåret direkt. Vissa uppdrag säger han kanske att dörren är låst/borta och att man måste "find another way"...sen får man ju ta reda på vägen själv utan hans hjälp. Att tex dörren var låst var ju rätt uppenbart så det är ju inte så mycket hjälp att få reda på att man måste hitta en annan väg. Han berättar tex inte heller hur man skulle ta död på Boo.

Nu har jag inte spelat klart allt än men jag tycker eg inte det är mer tips än i t.ex. Navi i Zelda. Jag kanske ändrar mig när jag klarat ut det.

Hur som helst så har jag inte sett ett snyggare, trevligare och ljudmässigt mästerligt spel till 3DS, detta är ett av de bästa spelen till 3DS just nu (iaf fram till releasen av Fire Emblem).

Nej han är absolut ingen Navi det är ju ett extremfall dessutom. Fast hm. Om du inte stör dig på honom nu tror jag inte du kommer göra det sen heller. Fast ja vi får ju se. Men alla tycker ju olika helt enkelt.

Ja, just nu är det faktiskt det. Håller jag med om! Riktigt kul att Luigi fått en ärlig chans!


signatur

The irony of being a zombie is that everything is funny, but you can't smile, because your lips have rotted off.

1
Skriv svar