The Silent Age: Episode One

Robot
The Silent Age: Episode One

70-talet. En anonym storstad. Joe är vaktmästaren ingen känner till, tills dagen då han hittar en väg till den otäcka framtiden 2012 – och ingenting blir som förr.

#the-silent-age-episode-one, #house-on-fire


Medlem
The Silent Age: Episode One

Äntligen android

Medlem

Android + free to test = Win!

Medlem

Påminner om spel som A Cruise For A Corpse, saknar de spelen från Delphine Software. Gillar den här typen av spel så det hade nog blivit ett köp om jag ägt plattformen den är gjord för.

Edit: Nice att spelet är gratis, hade jag gillat det hade jag helt klart donerat pengar för att få se ännu mer spel av samma typ och för att jag anser att man ska ge pengar till de som förtjänar det, det vill säga de som inte kör med BS som drakonisk DRM och liknande utan bara gör ett bra spel som jag fått ut några timmars underhållning av, svårare än så behöver det inte vara.

Medlem

Bra skriven text och intressant spel, skall testa om/när jag får tid.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ser riktigt najs ut, försökte hitta det på google play men tji fick jag för det står ju faktiskt "Fotnot: Spelet är släppt till Ios och en Android-version är planerad."

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Påminner om spel som A Cruise For A Corpse, saknar de spelen från Delphine Software. Gillar den här typen av spel så det hade nog blivit ett köp om jag ägt plattformen den är gjord för.

Hah, jag spelade faktiskt igenom Future Wars igen förra veckan så det är kul att du tog upp Delphine. Klassisk trilogi, men det borde verkligen vara dödsstraff på den pusseldesignen.

Medlem

Kommer spela det så fort det kommer till android! Stämmningsfulla spel passar till mobila grejer i min mening.

Medlem

Har testat det litegrann idag och det är riktigt skönt faktiskt. Stämningsfullt verkligen!

Killmonday Games

Första peka o klicka spelet jag klarat av faktiskt! Utan att behöva gå googla efter svar. Känner mig oerhört smart! Puzzlena var väl lite väl lätta men hellre att det flyter på än att man tvärnitar vid nåt ologiskt pussel bara för svåra pussels skull. Ser fram emot del 2!


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

As grymt spel å fördriva tiden med när man åker tåg!

1
Skriv svar