Crytek kommer bjuda på rättigheterna till Darksiders

Robot
Crytek kommer bjuda på rättigheterna till Darksiders

Den amerikanska chefen för bolaget har twittrat om sina planer.

#thq, #crytek, #vigil-games, #darksiders


Medlem
Crytek kommer bjuda på rättigheterna till Darksiders

Gott att se

Medlem

Kanon


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

darksiders 1 va ett riktigt bra spel.
tvåan dock va lite för grönt för mitt tycke

Medlem

Åh sweet lord jag tror jag gråter en tår av lycka

Medlem

Phew, Darksiders är en av mina favoritspelserier och jag är glad att ett vettigt företag köpte licensen. Låt oss nu bara hoppas på att Crytek gör gott utförande.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av ohem:

Phew, Darksiders är en av mina favoritspelserier och jag är glad att ett vettigt företag köpte licensen. Låt oss nu bara hoppas på att Crytek gör gott utförande.

Det har väll inte köpt det än?

Medlem

Ett litet tips just nu som passar här

http://www.humblebundle.com/weekly

Alla darksiders spel för mindre en 7$ ( eller mer om man nu så vill )

Medlem

Det är väl buda de skall göra, och inte bjuda?

Finns det ingen "rätta artikeln"-funktion?

Medlem

!!!!!!!! Dessa är bra nyheter, först trodde jag att jag inte skulle tycka om 2an, men visa sig att det gjorde jag visste! Var t.o.m bättre än 1an imo

Medlem
Skrivet av Furrnox:
Skrivet av ohem:

Phew, Darksiders är en av mina favoritspelserier och jag är glad att ett vettigt företag köpte licensen. Låt oss nu bara hoppas på att Crytek gör gott utförande.

Det har väll inte köpt det än?

Sant, läste/tolkade nyheten fel men jag kan lika gärna inbilla mig att dem redan har köpt licensen så jag slipper ligga vaken om nätterna


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Hoppas verkligen inte att EA kommer ge ut spelet för då är det ett icke köp för min del utan tvekan. Crytek kan göra riktigt bra spel bara de anstränger sig.

Medlem

Om dom redan anställt det gamla teamet kan vi nog med största sannolikhet anta att den affären går som dom tänkt. Dom kommer inte nöja sej med att inte köpa IPn. Bästa nyheten på länge!

Medlem
Medlem

Good guy Crytek!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Fantastiskt härlig Art-direction i dessa spel, men han den gudabenådade serietecknaren (kommer alldrig ihåg hur hans namn stavas) Joe Madureira, drog väl straxt innan THQ dog va.

Medlem

är jag den enda som inte tyckte om darksiders ?? äger båda men har inte spelat ut nåt av dom. hela konceptet med spelen tiltalar mig men när jag väl spelar dom blir jag uttråkad fort som fan

Medlem
Skrivet av MadHatter:

Fantastiskt härlig Art-direction i dessa spel, men han den gudabenådade serietecknaren (kommer alldrig ihåg hur hans namn stavas) Joe Madureira, drog väl straxt innan THQ dog va.

Yeah, Joe Mad stack. Vet inte om han är intresserad av Darksiders längre, men man kan väl hoppas? Annars tror jag det finns personer som kan rita och designa väldigt liknande saker.

Medlem

Jag sitter och spelar Darksiders 2 nu och jag vill gärna ha fler Darksiders spel, jag älskar de två spelen som finns ute än så länge

Medlem

Yay Hoppas dom köper det!

Medlem

Kommer dem bjuda?

Hur mkt får vi då, 10%, 50% eller 100%

Jag kan tänka mig att ta alltihop om dem ändå skall ge bort det ;D


signatur

Denon / Pioneer

1
Skriv svar