Terraria kommer till Playstation Vita

Robot
Terraria kommer till Playstation Vita

I sommar kan du gräva och slåss med din bärbara maskin från Sony.

#terraria, #minecraft, #505-games, #engine-software, #sony


Medlem
Terraria kommer till Playstation Vita

Perfekt spel för en handhållen konsoll. Så jäkla grymt!

Medlem

Snälla kom till 3DS också

Medlem

Oooh blev sugen nu att ta och spela det kanske ikväll på datorn, älskar verkligen det. Hoppas det bara kommer någon ny patch som dom lovat oss pc spelare.

k3m
Medlem

Riktigt trevligt spel Jag rekommenderar det starkt till alla spelare där ute.

Medlem

Att leta efter en massa skit nere i marken kan bara vara så otroligt trevligt! För er som ej testat det, ge det en chans!

Medlem

Riktigt Nice
men är inte VITA gott som död nästan? <.<


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Riktigt Nice
men är inte VITA gott som död nästan? <.<

Varför skulle vita vara så gott som död? Den är jäkligt populär ännu så tror du måste ha fått fel info om den, jag själv funderar på att skaffa en bara för det är rätt rogivande att lira på en handkontroll

Medlem

Är riktigt sugen på ett Vita.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Riktigt Nice
men är inte VITA gott som död nästan? &lt;.&lt;

Sony/Vitan har bara visat toppen på isberget. Enligt otroligt många rykten kommer Vitan ha brutalt fräck kompatibilitet med PS4. Likt Nintendo Wii U's padda. Sony hade denna ide långt före Nintendo bara att den inte låg som prioritering. Ett exempel som Vitan kommer kunna göra är att när du väl sitter inne i en match å lirar och så vill frugan titta på "diverse"(om man har en tv) så är de bara att fortsätta lira via Vitan(vilket vi redan känner till)..

Sony har ju gått så långt att de planerat att du ska kunna köra PS4 spel via molntjänst direkt till Vitan oavsett om du sitter på ett annat nätverk. Om nu detta funkar som det ska, kommer du med din vita kunna åka över till polaren och lira PS4 spel och även koppla upp vitan på en extern skärm om nu det finns tillgängligt, via din Vita!

Kortfattat så menas detta att du helt enkelt har ett mobilt PS4'a i storlek med ett gameboy.

Hur fränt är inte det?

Medlem

Gör det till smartphones istället. Handhållna spelenheter hör hemma i en tid där smartphones inte fanns.

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

Gör det till smartphones istället. Handhållna spelenheter hör hemma i en tid där smartphones inte fanns.

Eller så gör man till båda, och att dom hör hemma i en tid då smartphones inte fanns är rent skitsnack.

Medlem
Skrivet av Atlas Redscale:

Gör det till smartphones istället. Handhållna spelenheter hör hemma i en tid där smartphones inte fanns.

Vissa spel kan bli helt ok på en smartphone, men de flesta är ett jävra helvete att spela. Nej tack, skit i smartphones för spel.

Medlem

Nä gör det bara till nes dra in alla andra versioner tack! HA ha!

Medlem

Konstigt igentligen att folk med smartphones inte vill att man spelar på handhållna spelenheter!?

Medlem
Medlem

Frågan är om man orkar bry sig om Terraria mer när Starbound borde vara relativit nära, verkar ju 100x bättre från det som visats.


signatur
Medlem
Skrivet av Zlither:
Skrivet av Godofcheese:

Riktigt Nice
men är inte VITA gott som död nästan? &lt;.&lt;

Varför skulle vita vara så gott som död? Den är jäkligt populär ännu så tror du måste ha fått fel info om den, jag själv funderar på att skaffa en bara för det är rätt rogivande att lira på en handkontroll

Jag instämmer.

Sony verkar göra det mesta rätt nu för tiden när det gäller deras konsoler.

Vitan verkar bli en guldgruva för indie-spel!
Var och varannan dag numera läser man om nya indie-pärlor på väg till Vitan. Sony är just nu förmodligen den överlägset populäraste konsoltillverkaren hos spelutvecklare.

Det har den senaste månaden fullkomligt sprutat ut nyheter om spel på väg till Vitan, utvecklare som lovordar all hjälp dom får och även uttalanden från Sony själva om hur de ska bli ännu bättre på att stå till indie-utvecklares tjänst (även större utvecklare såklart).

Jag blir mer och mer nöjd med min Vita för var dag som går, och den används minst lika mycket som PS3:an och PC:n (tyvärr står 360:n och dammar just nu.., för att inte tala om Wii U:n..).

Playstation Plus är dessutom spelhistoriens överlägset bästa betaltjänst. Fantastisk är den.

Skål!

1
Skriv svar