Vad spelar du i påsk?

Skribent
Vad spelar du i påsk?

Utöver recensionsuppdrag har det varit lite skralt på spelfronten på sistone – jag har helt enkelt haft för mycket annat att göra. Men nu kommer långhelgen som ett hål i isen och möjliggör lite klassiskt tokspelande. Tack, Jesus.

I skrivande stund väntar jag på att kaffet ska brygga klart, sen kastar jag mig in i Bioshock Infinite som väntar på Steam. Eftersom det fått så fin kritik har jag höga förväntningar.

I morse vaknade även altoholisten i mig till liv, och jag skapade en monstruös best i Tera. Det slog mig att jag har saknat healing, så det fick bli en präst. Jag gillar att gå mot strömmen när jag skapar karaktärer: spelar jag tank får det gärna vara en liten fjantig karaktär – healers blir feta muskelberg.

Prognosen för att jag ska få en fin spelpåsk är alltså ganska god. Men hur är det med dig? Vad spelar du i påsk?

#blogg


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Vad spelar du i påsk?

Inte Bioshock iallafall, blev klar med det imorse!

Skribent
Skrivet av Svanberg:

Inte Bioshock iallafall, blev klar med det imorse!

Nöjd?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Jag tror nog allt att storhetvsvansinnet har smugit sig på igen och funderar på att släpa fram Alpha Centauri för en omgång eller två.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av Svanberg:

Inte Bioshock iallafall, blev klar med det imorse!

Nöjd?

Verkligen! Brukar aldrig fastna för singleplayer, men detta var fantastiskt

Medlem

Blir andra omgången av FarCry3 och tänker hitta allt innan jag spelar sista delen. Kan bli att starta upp senaste hitman om vädret är lika dåligt som i dag.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Försökte spela Space Quest VI, men systemet var ostabilt. (ingen emulator, nej nej, äkta vara.)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Torchlight 2, Mass Effect 3 och kanske FarCry 3, alla dessa jä*la uppföljare...

Medlem

Tro det eller ej, men jag har plockat upp Dungeon Siege 3 igen efter att nästan ha kastat ut det genom fönstret efter 15 minuter i spelet. Nu trivs jag väldigt bra i det, främst av nostalgiska skäl.

Ska försöka hinna med lite Deus Ex och L.A. Noire också.

phi
Medlem

EVE och co-op i Borderlands 2. Jepp.

Medlem

Klarade Bioshock infinite för någon timme sedan, storyn var bra med twisten och så, men som shooter.. njaaaeeaaa, de flesta vapnen och Vigors kändes överflödiga.

Blir nog till o pillra lite mer i Kerbal Space Program i väntan på levelcap höjningen i Borderlands 2 som kommer på tisdag.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Deadlight, SC2 och brädspel, sweet.

Tintin
James Bond Legends
Halo 4 och lite skinnbanjo


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag håller på och manglar igenom Bioshock Infinite och så ska jag avsluta Tomb Raider tänkte jag.

1
Skriv svar