Ubisoft: Spelare vill ha ett nytt Assassin's Creed varje år

Robot
Medlem
Ubisoft: Spelare vill ha ett nytt Assassin's Creed varje år

Oj de måste mena spelare i bestämd form singular för annars måste de inbilla sig saker...

Medlem
Medlem

Så länge folk vill ha blood n guts i HD pixelform och en story som drar med en så har han rätt grabben. Hoppas de fortsätter sätta hög standard på storyn, och helst undviker förändringar i spelet som ME3 till ME serien gjorde... Gråter fortfarande en skvätt över förlorade hjältar men ilska över vissa speltekniska detaljer.... anyways I LUBB Y00, keep up the good work!

k3m
Medlem

Håller med Yannis, samtidigt som jag anser att det blir svårare att fängsla spelare efter varje spel. Jag t.ex. blir mätt efter nog mycket av samma, oavsett kvalite. Så enligt mig släpper de asscreed för ofta. De borde varva med andra spel där emellan.

Medlem
Medlem

Frågan är hur bra kvalitet spelet skull få om de lägger ner 2 års utveckling ist för 1 år?

Medlem

jag håller med honom. Så länge spelen är bra om man tycker de är intressanta så varför inte? vill man inte ha spelen så köper man dem inte och då slutar de göras.

Jag har inget emot nya spel varje år i samma serie funkar fint för fifa, nhl etc. så varför inte i andra genrers? så länge de blir bra. Man slutar inte äta en sorts kaka bara för att den första man testade var god, eller hur?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Geeks Gaming

Kanske låta oss spela färdigt dom gamla innan dom ger oss ett nytt

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Frågan är hur bra kvalitet spelet skull få om de lägger ner 2 års utveckling ist för 1 år?

Skulle gissa på parallellt utvecklande.

Medlem

Jag är ännu inte klar med första spelet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Jag har faktiskt inte iheller något emot att det släpps spel i en serie mer frekvent...MEN då ska det vara kvalite och inte enbart kvantitet.
1 års produktion låter lite väl lite.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Funkar ju, men dra ner kraftigt på QE och cutscenes till nästa gång, ni försöker göra spel inte film

Medlem

Lol, nej.


signatur

// Bacon <3

Världens bästa spel serie, önskar att de kunde lägga hela sin budget och energi på bara A's C serien

Medlem

Dito på alla som kommenterat om att det är ok med ett släpp per år så länge det är hög kvalitét. Nu säger jag inte att alla i serien har haft samma kvalitét utan det har sina toppar och dalar. Men det är verkligen inte ett års produktion på denna serien. Det är 2-3 olika studios som gör serien och överlappar lite grann så när studio 1 har släppts sitt AC så har studio 2 1 år kvar och studio 3 2 år kvar osv.

Medlem

Been nice knowing you, AC!

Skrivet av elPresidente:

Frågan är hur bra kvalitet spelet skull få om de lägger ner 2 års utveckling ist för 1 år?

Dom lägger ned mer än 2 års utveckling på spelen. Det är olika spelstudios inom samma koncern som utvecklar dem. Black Flag var redan under produktion när de jobbade med AssCreed III.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag tycker dom borde vara mer kreativa emellan, nu vet man t.ex.. att det blir pirat koncept så dom har användning för alla tekniker som skapades i AC3. Och huvudkaraktären verkar se lika sur och tråkig ut som Connor.

Medlem

Snälla, Ubisoft spelen är på tok för slitiga för att åtminstånde jag ska palla med ett spel om året.

Har fortfarande bara tagit mig genom halva Far Cry 3 och har säkert spelat runt 20 timmar. På tok för många satans sidouppdrag...en miljard outposts, torn och sån skit att låsa upp för att spelet ska vara kul hela vägen ut. Det finns inget tråkigare än när ett spel blir långt tack vare meningslösat innehåll som bara tar tid och är otroligt repetivt.

Nepp...hade dom kört på Far Cry 1/Crysis stilen med stora öppna NIVÅER istället så hade deras spel varit mycket roligare, något liknande hade varit bättre till Assassins Creed med, åtminstånde mindre jobbiga sidoaktiviteter som förlänger spelet med 15 timmar men sänker spelglädjen med 6/10


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag har inget emot att spelen kommer ofta men trean
Kändes lite mer kvantitet an kvalitet. Jag tror att det kan va riktigt skoj gameplay i black flag men jag har svårare å tro att det blir samma djup i storyn som det en gång var i den här serien

Medlem

Fast nu är ju Far Cry 3 öppet, bara att köra på runt på kartorna och göra vad du vill... Tycker det de gjort med FC3 funkar jättebra, man blir tvingad lite till att göra vissa saker medans man ändå har det fria valet att göra som man vill. Ett Assassins Creed med den känslan vore ett givet köp för mig, vet dock inte hur det hade funkat storymässigt sett. Sedan tycker jag dock de ska sluta med att pumpa ut Assassins Creed som om de pumpade ut skräpmusik, utan de ska lägga ner en 2-3 år mellan spelen tycker jag. Blir bättre spel, större spel och så hinner man få upp suget emellanåt... nu hinner man inte ens spela färdigt det förra förrän nästa kommer.

Har älskat alla AssCreed spel men börjar tyvärr tröttna då de kommer för ofta

Spelade skiten ur 3:an men gäspar åt Tyranny of King Washington


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Det är lite som Tv4'as mentalitet när de visar samma gamla film från 90 talet för hundrade gången.. Att folk fortfarande tittar så det betyder att folk inte vill se nya filmer.

Medlem

Låt dom pumpa ut spel, för eller senare kommer ingen att köpa dom längre.

Bara kolla på Guitar Hero och Rock Band.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Herre min hockeyspelare, nej.

Medlem

Jag är helt med på ett spel om året det gör inget, så länge det är nytt innehåll, alltså att man gör bra story och ändrar tidsepok, dom första blev ju lite uttjatade med att springa runt bland gamla stenhus i mellanöstern. men om dom kommer med black flag till hösten och nästa spel är typ WWII eller något helt annat mot black flag så funkar det utmärkt!

AC3 var storymässigt inte intressant och kändes mest som ett evigt resande fram och tillbaka över the frontiers, och huvudrollen var otroligt platt i karaktären! hade hellre spelat som haytham!

Medlem

Vad fan har hänt med spelindustrin? Företagen frågar ju inte ens kunderna utan säger istället: DET HÄR VILL NI HA!!!!

Ska det vara så svårt att bara fråga?

Medlem

Ja och folk ville ha en massa GH spel och se hur det gick för den genren. När ska de lära sig av sina misstag, bara för att folk vill ha något så innebär inte det att det alltid kommer sälja. Ubisoft ni kommer mätta marknaden om ni gör ännu fler spel. Det finns en anledning till att Blizzard är (eller kanske rättare sagt var då även detta företag numera börjat sänka sin egna standard tyvärr) en av de mest omtyckta utvecklarna, de släppte aldrig ett spel innan det var klart oavsett hur mycket det kostat företaget.

Medlem

Wtf brah jag har aldrig sagt något sånt


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

12
Skriv svar