S: Far Cry 3, Crysis 3, Sleeping Dogs, Bioshock Infinite & Hitman Absolution

Medlem
S: Far Cry 3, Crysis 3, Sleeping Dogs, Bioshock Infinite & Hitman Absolution

Säljer dessa då jag fick de vid GPU-köp och inte är intresserad eller redan har de.

Notera att nycklarna inte är levererade än, och att jag inte kommer kräva betalning förrän jag har en nyckel att ge Dig. Så just nu kan vi klassa det som reservationer tills nycklarna trillar in.

Far Cry 3: 200 kr
Crysis 3: 250 kr
Sleeping Dogs: 250 kr
Bioshock Infinite: 300 kr
Hitman Absolution: 100 kr

Ingen behöver posta i tråden och påpeka hur billiga spelen kanske är på någon annan hemsida. Det finns alltid skumma ryska nycklar som är billigare. Jag säljer däremot legitima och engelska nycklar. Jag ändrar mina priser om jag tycker de är för dyra. Om du däremot vill lägga ett bud, så är det välkommet!

Good hunting!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Far cry 3 finns för 199 kr på webhallen och Crysis 3 finns för runt 223 kr på komplett enligt reklam på första sidan på FZ.

Lite osjysta priser speciellt när du inte betalat för dom, utan det är promo-nycklar. Men det är min åsikt.

Medlem

Tack för att du brydde dig alls om vad jag skrev i min tråd.

Jag sänkte priserna nu, hoppas de möter din åsikt bättre. Diskussionen har varit uppe förut. Om jag vill sälja något för ett pris så är det mitt pris. Folk behöver inte komma in och posta var man kan hitta allt billigare det första de gör.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar