David Hayter är inte med i Metal Gear Solid 5

Robot
Medlem
David Hayter är inte med i Metal Gear Solid 5

Metal Gear Solid utan David är ju som Xfiles blev utan Mulder och Scully tillsammans, inte alls samma sak...thats my 2 cents


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Det är ju honom man förknippar med Snake, så detta suger ju ganska väldigt hårt.

Kanske blir det Richard Doyle som gör rösten i och med att Big Boss verkar vara hyfsat gammal i spelet (spelen?). Han gjorde ju ett bra jobb i fyran, så det kanske skulle fungera här också.

Vi får helt enkelt vänta och se.

Medlem

Tråkigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Visst, det kanske inte är Hayter som spelar snake men av trailern att döma tycker jag den nya rösten låter kopiöst mycket bättre än Davids krystande Snake-stämma.

Medlem

Det kanske är Kurt Russell i stället...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Aj du, det var ju tråkigt.

Medlem

Ännu en spik i MGS-kistan.

Moderator | Testpilot

Du spelar väl inte som Snake i alla fall? Om han inte ens ska vara med så gör det väl inget.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Tråkigt men absolut inget som får mig att inte vilja köpa det.

Så länge Hideo är inblandad i denna spelserie så blir det episkt oavsett om det är Carl Bildt som står för Snakes röst.

Medlem

fuck!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem

Men.... det här är ju inte Snake....

Medlem

David Hayter har varit med sen MGS, så jag förstår inte varför dom skulle byta ut honom? Det är som om man skulle byta ut Michael Ironside som Sam Fisher. Oh wait, they already did that.... :\

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Du spelar väl inte som Snake i alla fall? Om han inte ens ska vara med så gör det väl inget.

Du spelar ju som Big Boss/Naked Snake. Precis som du gjort i Metal Gear Solid 3, Portable Ops och Peace Walker.

gnu
Medlem

så jävla dåligt av konami, varför ha kvar den japanska orginal skådisen då om dom vill ha en nystart för mgs serien?

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Det e väl inte helt ologiskt att rösten börjar förändras till den han har i 4:an då han ser ut att börja bli rätt gammal i detta spelet

1
Skriv svar