Banjo-Kazooie-kompositör vill återuppliva serien till Wii U

Robot
Medlem
Banjo-Kazooie-kompositör vill återuppliva serien till Wii U

Åh! Game Grumps

Medlem

Game Grumps: kaotisk komedi duo som försöker alltid att vara underhållande medans de spelar spel. Lyckas oftast också.

Medlem

Hoppas verkligen på Banjo 3 på Wii U!


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem

Banjo-Kazooie är nog bland de charmigaste spel som någonsin producerats!

Medlem
Inaktiv

Herregud!

När kompositörer eller speltillverkare själva vurmar för ändlösa uppföljare då börjar man undra var kreativiteten tagit vägen.

Varför inte skapa ett nytt Mario eller Zelda, alltså tidlösa klassiker istället? Detta borde vara målet istället för trötta re-releaser av gamla ip'n.


signatur

äldre än dig!

Medlem
Skrivet av Nightportier:

Herregud!

När kompositörer eller speltillverkare själva vurmar för ändlösa uppföljare då börjar man undra var kreativiteten tagit vägen.

Varför inte skapa ett nytt Mario eller Zelda, alltså tidlösa klassiker istället? Detta borde vara målet istället för trötta re-releaser av gamla ip'n.

Haha, vad är det här för trollning? Först klagar du på att kreativiteten försvunnit på grund av ändlösa uppföljare och sedan följer du upp det med att du vill ha mer Mario och Zelda som ändå är riktiga långkörare. xD Dessutom finns det nog en del plattformsälskare som anser att Banjo-Kazooie är en tidlös klassiker!^^

Inaktiv
Skrivet av Susurrous:
Skrivet av Nightportier:

Herregud!

När kompositörer eller speltillverkare själva vurmar för ändlösa uppföljare då börjar man undra var kreativiteten tagit vägen.

Varför inte skapa ett nytt Mario eller Zelda, alltså tidlösa klassiker istället? Detta borde vara målet istället för trötta re-releaser av gamla ip'n.

Haha, vad är det här för trollning? Först klagar du på att kreativiteten försvunnit på grund av ändlösa uppföljare och sedan följer du upp det med att du vill ha mer Mario och Zelda som ändå är riktiga långkörare. xD Dessutom finns det nog en del plattformsälskare som anser att Banjo-Kazooie är en tidlös klassiker!^^

Kanske uttryckte mig lite otydligt men det jag givetvis menade var att jag vill ha mer NYA spel som är så pass bra så det slutligen blir klassiker. Precis som Zelda och Mario blev på sin tid. Hoppas det blev tydligare. Alltså inte ett nytt Zelda eller Mario utan "Pelle Svanslös vs Bill & bull" eller nåt annat som inte gjorts innan.

MVH


signatur

äldre än dig!

ELF
Medlem

Har inget WiiU, men detta körde man inte lite på sitt N64. Tror det skulle kunna locka några ungar till WiiU, men tror inte bara det här spelet skulle rädda det sjunkande skeppet.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Medlem

"heyImgrump"
"I'm not so grump!
"And we're the GAME GRUMPS!"

Älskar den showen!

Inaktiv

åhh äntligen ett Banjo kazooie till Nintendo! <3 Dom hade mer än gärna fått släppa ett nytt Donkey kong country med och Varför inte killer instinct!

1
Skriv svar