Medlem
Spelsamlingen

Spellistan har försvunnit från PCGamers hemsida och det påstås att den fortfarande finns tillgänglig på FZ, dock finner jag den inte. Kan bero på att jag valt att jag i huvudsak tillhör PCGamer men eftersom jag hänger här oftare numera skulle jag vilja ändra detta. Hur går man tillväga?


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Vill du ha FZ som hemsajt?
då gör du såhär, klicka in dig till din profil, välj "hantera din profil", under "ditt Konto" finns "välj hemsajt", gör ditt val och klicka på "Skicka".

Det går att byta tillbaka närsomhelst, så det går att ångra sig om man skulle vilja det


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

När jag klickar på min profil hamnar jag på PCGamers hemsida där dessa val inte verkar finnas


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Det borde (Borde) finnas i profilhanterings valen där med, om inte något har ändrats som jag inte vet om.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Antikvitet
Skrivet av Blazter:

När jag klickar på min profil hamnar jag på PCGamers hemsida där dessa val inte verkar finnas

Du har nog stött på en liten bugg. Vad jag kan se har du lyckats fixa bytet av hemsajt, så jag skickar tråden till utvecklarna så får de fixa efter påsk.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Tack, jag hade en liknande tråd på PCGamers forum och valen fanns inte men någon moderator fixade bytet.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

1
Skriv svar