Deus Ex: Human Defiance visas upp idag

Robot
Deus Ex: Human Defiance visas upp idag

Ryktena om att Human Defiance är en film baserad på spelserien har skjutits i sank av Square Enix.

#nyhetstips, #square-enix, #deus-ex-human-defiance


Medlem
Deus Ex: Human Defiance visas upp idag

Elias Toufexis <3


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Jag hoppade nästan ur fåtöljen när jag läste rubriken! Har längtat såå


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ooohh... Hoppas det blir något bra av det!

Medlem

april skämt!

Medlem

Kanske inte är ett april skämt då Square enix grundades 1a april? Jag hoppas att det inte är ett april skämt i alla fall

Medlem

Hoppas det inte blir ett nytt Invisible War bara.

Medlem

I didn't ask for this.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Confuzed:

Hoppas det inte blir ett nytt Invisible War bara.

Nä verkligen inte. Jag spelar av en händelse just nu Human Revolution. Förbaskat bra!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Tror nog inte det är ett aprilskämt, då namnet registrerades i februari. Vore ett välplanerat aprilskämt isånafall.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Härligt, mer cyperpunk till folket. Human Revolution var ett riktigt bra spel, med fantastisk musik och stämning, men kanske lite för stängt, jag skulle gärna se en större värld och öppnare spel

Bara det inte är ett satans aprilskämt.

Skribent

Öh? Inte helt säker på om det är ett aprilskämt, eller en skön grej.

http://www.deusex.com/humandefiance


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ett aprilskämt.. Seriöst vad barnsligt..

de "rider" på Deus Ex; Human Revolution fortfarande, men hur länge varar det? De kommer inte överleva om de skiter fullständigt i att göra nya spel.

Men det är möjligt att de "skojar" men i faktum det kommer ett Deus Ex; Human Defience längre fram (ett verkligt 21 århundradets spel).

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Öh? Inte helt säker på om det är ett aprilskämt, eller en skön grej.

http://www.deusex.com/humandefiance

Det där är ett aprilskämt, ett sätt att få en massa gillningar på facebook så att de kan nå ut till fler med nyheter etc. . Det är möjligt att de kommer släppa 8-bit spelet som ett spel i webbläsaren, som Bioshocks Industrial Revolution och liknande. Ganska säker på att vi kommer få mer nyheter om en riktig uppföljare till Human Revolution snart, och att det kommer vara ett next-gen spel.

Medlem

Om det är ett April skämt är det ett riktigt riktigt jäkla lågt skämt mot deras fans.


signatur

Nämen!

Skrivet av Struggle:

Om det är ett April skämt är det ett riktigt riktigt jäkla lågt skämt mot deras fans.

"We had many left over yellow pixels..." Haha, det var ju kul


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Struggle:

Om det är ett April skämt är det ett riktigt riktigt jäkla lågt skämt mot deras fans.

Ja eller hur! Nu blev jag riktigt besviken :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

haha ser ut att bli snyggare än Deus Ex HR.

Skrivet av Struggle:

Om det är ett April skämt är det ett riktigt riktigt jäkla lågt skämt mot deras fans.

glömmer inte hur EM under utvecklingen av HR trollade hela deus ex fanbase genom att påstå att originalet saknade minnesvärda ögonblick...wtf? Riktiga skojare dom är
Sen är väl HR inte så där vansinnigt fantastiskt som många verkar tycka ?
IMO är det helt ok spel, bra på sina ställen men inget man tappar hakan över.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av bionicman:

haha ser ut att bli snyggare än Deus Ex HR.

Skrivet av Struggle:

Om det är ett April skämt är det ett riktigt riktigt jäkla lågt skämt mot deras fans.

glömmer inte hur EM under utvecklingen av HR trollade hela deus ex fanbase genom att påstå att originalet saknade minnesvärda ögonblick...wtf? Riktiga skojare dom är
Sen är väl HR inte så där vansinnigt fantastiskt som många verkar tycka ?
IMO är det helt ok spel, bra på sina ställen men inget man tappar hakan över.

Smaksak det där, HR är ett av mina favoritspel genom tiderna. Atmosfären fick mig att tappa hakan


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar