Fragzone - den stora finalen!

Robot
Fragzone - den stora finalen!

Missa inte det tionde och säsongsavslutande avsnittet av vår medicin mot måndagsångest. Battlefield 4 och exklusivt avslöjande!

#battlefield-4


Medlem
Fragzone - den stora finalen!

Nej! I höst??! Är ni galna? Ni kan ju inte ta bort måndagsnöjet när man precis börjat få in rutinen

Medlem

Battlefield dog för mig och mina vänner när Dice plockade bort bottarna, vi älskade att sitta och köra co-op mot datorns horder i 1942, Vietnam och 2:an (efter moddar...).
Men det togs ju tyvärr bort i trean, hade hellre sett att dom haft kvar bottar och plockat bort single player.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Kjell Eriksson är verkligen en "speciell" person.

Medlem
Skrivet av aT1C:

Kjell Eriksson är verkligen en "speciell" person.

hahah, jaaapp!

Vill för övrigt tacka er på FZ som jobbat met Fragzone. Riktigt bra gjort, ser fram emot nästa säsong! Riktigt trevligt.

Inaktiv
Skrivet av JOnnegrym:

Nej! I höst??! Är ni galna? Ni kan ju inte ta bort måndagsnöjet när man precis börjat få in rutinen

Jag har bestämt mig för att detta är ett aprilskämt och att episod 11 trillar in nästa måndag!

Medlem

Jag har stora förhoppningar på Battlefield 4, och det låter verkligen som att det kommer bli en "gör om gör rätt"-version av BF3 där allt bara är åtminstone lite bättre än föregångaren. Svårt att tänka att det gått två år sen Battlefield 3 kom ut ändå, det är inte igår.

Sen han Kjell är ju ett riktigt original. Han verkar befinna sig inom det autistiska spektrumet, minst sagt. Hoppas allt går bra för honom, trots att hela segmentet med honom skulle kunna ha varit en sketch av Johan Rheborg.

Medlem

Skulle vara intressant att få reda på hur stor valfrihet man kommer ha för jag har svårt att tro på något som de säger. Om de gjort något i stil med Bad Company så hade det kunnat vara intressant ännu bättre hade varit ett spel som var i stil med Ravenshield eller Swat 4 (det vill säga ett spel utan en massa sabla skriptade sekvenser) men det lär det knappast bli. Ja Dice ni säger att ni har en del att lära om SP, ett förslag kolla då på spelen som andra utvecklat och ta lärdom.

Håller helt med om att de fördärvat musiken när de gjorde del tre som tur var blev det iaf inte lika illa som med Force Commander.

Medlem

Det är första april fortfarande va?

Medlem

Hoppas verkligen det är ett Aprilskämt och att ni kommer fortsätta med FZ Play! Det här sista avsnittet kändes lite avslaget om jag ska vara ärlig, men de övriga har varit suveräna! Ni bara måste fortsätta. Puss!

Medlem

Sitter vid TVn när det plötsligt blir reklam. Comviq reklamen drar igång och där står han.... I uniform och allt

Medlem

Haha, halva avsnittet den här gången var ett jevla April-skämt Flummade ur ordentligt där med Kjell Eriksson, ett rejält April-skämt. Hoppas likt som de andra att det är ett April-skämt också att detta var säsongens sista avsnitt. Det är lite väl tidigt att avsluta säsongen nu Men ni har givetvis era skäl.

Medlem
Skrivet av Thane:

Sitter vid TVn när det plötsligt blir reklam. Comviq reklamen drar igång och där står han.... I uniform och allt

Ja vad hände där egentligen?

Medlem

Ibland pallar man inte att vara allvarlig jämnt men det skulle bara vara så skönt om någon speljournalist vågade fråga DICE: - Vad håller ni på med? Var är eran ininnovation? Finns det NÅGON skapar glädje kvar eller handlar bara allt om pengar?

Medlem

Den gångna säsongen har varit en mindre revolution för svensk speljournalistik. Avsnitten har varit väldigt kvalitativa och underhållande, likt som jag uttryckt på de respektive sidorna.
Jag ger ett 8/10 i betyg för säsong 1 totalt sett.
Spontana förslag till nästa säsong utifrån min smak: använda lite mer grafik i programmet för att göra det aningen ballare, flashigare, fräschare. Och ett nytt regelbundet inslag, likt som raljeringen, kanske? "FZ kombatterar" alternativt "FZ lirar" eller liknande, kanske? Matcher mellan personalen/bekanta/kontakter i spelbranschen i olika spel inklusive taktik-/strategisnack och kommentering till. Som ett mer direkt underhållnings-/e-sport-liknande inslag, gjort med stor lust, glädje och en nypa humor. Kanske smycka ut/uppgradera studion mer? Även fast den också är fin som den är i sin enkelhet med den svarta bakgrunden och de oranga fåtöljerna. Jag bara brainstorm:ar lite här.

Medlem

Bra jobbat killar! Kjell konsol var trovärdigt tills han tog fram blåa lappar och började vifta med viledas nya mopp stativ 2000 Bra aprilskämt! Övrigt så BF 4 ser fantastiskt ut! Och Dice kommer fixa MP:n garanterat, men varför visa & äta kakan helt, som sagt. Och det "nya" som kommer vara i BF4 tror jag kommer vara att vi kommer fightas mer under och över havs..kanske ubåtar och lite MS Independence stora krigsfartyg kommer ta match med varann etc. jag tycker att sp trailers "under-vatten bil-snack" är litet teaser för det hela...att under vatten combat kommer vara det nya säger jag och det välkomnar jag med dagens grafik!
Vi får väl see.. Fast som alla andra, jag vill gärna se Dice göra ett "remake" av den gamla Battlefield 1942 någon gång med dagens Frostbyte grafik, det vår ett våt dröm rent utsagt!

Vad då säsongsfinal? Ni har precis börjat, nej, det här går vi inte med på.

Får jag numret till er chef!?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vill ha mer Fragzone avsnitt *snyfft*

Medlem

Lars Gustavsson, mannen med dom stora orden men som helt saknade substans och innehåll av värde.
Det måste vara otroligt frustrerande att "intervjua" sådana personer, tvåstegsraket eller inte...
Hoppas att han bjöd Calle på en rejäl bunt swagbags som tröst istället.

Betyget för "Fragzone" säsongen blir en stor tumme upp !!
Kan ni åtminstonde inte göra en sommarspecial innan hösten iaf ?

Medlem

Är Kjell och Fredrik bröder eller släkt på nåt sett? Dom liknar varandra

Medlem

Kjell är ju för skön. Tack för ett bra spelprogram!

Medlem

Svensk Konsol? Jo, det är 1 april idag som sagt...

Medlem

Underbart. fortsätt med det ni gör!
Goa killar.

Medlem

Stort tack för det ni gjort hittills, fantastiskt bra, verkligen något som har saknats i etern!

Medlem

Musiksnacket var underbart Ännu en sak är att musiken i Fez verkar passa till det mesta.

Medlem

Hemskt mysig säsong! Mer måste ju komma.

Medlem

Hoppas ni gör ett best of avsnitt med redaktionens kommentarer

Medlem

Säsongen har varit riktigt bra och förutsätter att ni är tillbaka snart.

Medlem

Calle lyfter fram samma sak som jag alltid stört mig på sedan den första trailern för BF3. Battlefieldtemat styckas om och om igen för varje trailer.

Battlefield 4 är ju skräckexemplet och det kan ju inte finnas en enda frisk individ därute som tycker att följande låter bra? http://www.youtube.com/watch?v=_jM7Qe0QCWw

Medlem

Underbar säsong, hoppas på mer snart!

Måste dock säga att jag hoppas att inte ni betalade för Kjell, första gången jag spolare förbi i ett avsnitt

12
Skriv svar