Aprils hetaste spel

Robot
Aprils hetaste spel

Se vilka fem titlar som redaktionen valt som månadens hetaste.

#starcraft-2-heart-of-the-swarm, #bioshock-infinite


Medlem
Aprils hetaste spel

Asså Age of Empires II HD Woho!
Age of Mythology 2 next please

Medlem

Det känns som det blir kallt i April


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Defiance Deluxe-version pre-ordered Steam och alla 120 EGO poängen inmatade
Nu skall det spelas så ögonen blöder och fingrarna kroknar!!!

Medlem

Inga spelinköp i april mao. Bra det så hinner jag nog spela klart Lego City Undercover. Galet stort spel.

Medlem

har inga pengar

Medlem

Riktigt taggad på Fire Emblem!


signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Herr rygg

Mm, verkar inte bli några spel i April för mig. Inget som direkt lockar:/
Dock kommer det bli Tomb Raider som jag beställde för några dagar sen för 150 kr. Dagen efter var det 499 igen, miss eller inte, jag är nöjd:)


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Defiance Deluxe-version pre-ordered Steam och alla 120 EGO poängen inmatade
Nu skall det spelas så ögonen blöder och fingrarna kroknar!!!

..Likasamma här, fast inte Deluxefluxultraswoosh edition, utan standard :P, får ju massa bonusar ändå, steam preorder/prebuy gav ju massa stuff, och 120 Arkfall/Ego codes gav lite mums det med.

Hoppas serien blir nått o ha, men man ska nog inte hoppas för mycket, det är trots allt SyFy...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

AoE II HD, My prayers have been heard! Hallulejua!!

Samt att jag inte allt gillar Star Trek, så såg det ut som en Mass Effect kopia. Säkert inte alls lika bra, men kanske blir att testa iaf.

Medlem

Defiance börjar se rätt så lockande ut, men jag väntar på recensioner


signatur

Game long and prosper

Medlem

Riktigt sunkig månad om det inte vore för Eador: Masters of the broken World som tydligen inte är lika hett som Gears of Trek enligt er

Medlem

Det är rätt kul att se dessa sammanfattningar på hetaste släpp för ofta är det spel jag inte kände till också. Kul att se vad andra håller ögonen på liksom.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

FYI: Shootmania: Storm kommer ut den 10:e april!
Ett spel som har gjort fruktansvärt dåligt ifrån sig på marknadsföringsfronten...

Medlem

Det enda som verkar lockande för mig är Age of Empires II HD.


signatur

Nämen!

Medlem

Hur i hela helvete kan man missa att uppföljaren till detta decenniums viktigaste spel släpps denna månad? Zeno Clash II 30 april! Snacka om att FZ sjunk i mina ögon nu.

Medlem
Skrivet av Epileptic:

Hur i hela helvete kan man missa att uppföljaren till detta decenniums viktigaste spel släpps denna månad? Zeno Clash II 30 april! Snacka om att FZ sjunk i mina ögon nu.

Vilken tur att vi alla tycker olika


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Herr Forss:

Riktigt taggad på Fire Emblem!

Riktigt bra spel kan jag avslöja redan spela det i ett par månader nu men aja du kommer inte bli missnöjd lätt en av de bästa spelen till 3DS just nu.

--

Annat spel jag sitter och väntar på är just Soul Sacrifice, dock inte riktigt April ( 30 april i USA men 2 maj i Sverige ) men orkar inte vänta.

Medlem

Va skönt..plånboken får vila i april

Medlem

Beta till WFTO, tagga galet!

Medlem

...och här trodde jag att det skulle bli en tuff spelmånad. Härligt - Dead Island grejen är det enda som är ett måste och antagligen Age Of Empires...så det blir rätt billig månad. Dock hade jag hoppats på en 4-5st.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Låt Age of Empires åldras med värdighet, vill inte riskera att man vant sig vid en förändrad spelmarknad, och ens gamla minnen blir förstörda av att samma sak släpps nu så man får se det med "moderna" referenser. AoE2 (för att inte tala om AoE1, var mer för det, om jag ska vara ärlig) var ett ruggigt bra spel, och är i retrospekt också, men man kan inte bara blicka bakåt, framförallt inte när resten av (spel-)världen inte står still.

Nostalgi i all ära, men AoE2 var inte någon spelutvecklingstopp vi aldrig kan uppnå igen.
Kul som lite uppfräschad spelhistorisk referens, men inte mer.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

1
Skriv svar