Medlem
Fragzone!

Först vill jag bara passa på att säga - Bra jobbat med serien! En sak som dock stör mig något enormt är att det inte finns någon möjlighet att hoppa till vissa delar av videon (antar att detta gäller alla videos på FZ?) utan att det har buffrat.

Fixa detta så jag kan njuta ännu mer av Fragzone, istället för att vänta flertalet minuter för att komma till där jag var sist i videon!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Skägg.
10 Chambers

Tack!

Vi ska se om vi kan ordna markers i videon och vi styckar också upp de enskilda avsnitten i de olika segmenten.


signatur
Medlem

Håller med, enda negativa med Fragzone.

Trodde först att min dator/internet var kasst så vågade inte starta en tråd.

För övrigt borde Christer köra ett spin off program där han sitter och spelar helikopterspel. Namnet är på spin offen redan givet "Hidden Dragon"


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Håller med, enda negativa med Fragzone.

Trodde först att min dator/internet var kasst så vågade inte starta en tråd.

För övrigt borde Christer köra ett spin off program där han sitter och spelar helikopterspel. Namnet är på spin offen redan givet "Hidden Dragon"

I'd watch it

Christer skulle kunna sitta o yra om vad som helst och jag skulle kolla


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Instämmer, mycket bra jobbat

(Håller också med om att det borde gå att hoppa i filmerna

Skrivet av mrFluffy:

För övrigt borde Christer köra ett spin off program där han sitter och spelar helikopterspel. Namnet är på spin offen redan givet "Hidden Dragon"

En spin off med helikopter borde heta just "spin off". Då låter det som om rotorbladen lossnar i slutet, men givetsvis kan han få landa poängen tryggt och säkert ändå.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hallojsan! Nu är buffrandet och problemet med att kunna hoppa i filmer åtgärdat. Nu är det nämligen riktig streaming på filmerna! Det ska även lösa problemet vissa haft med att vissa klipp kraschar efter en liten stund.

Medlem
Skrivet av musse1:

Hallojsan! Nu är buffrandet och problemet med att kunna hoppa i filmer åtgärdat. Nu är det nämligen riktig streaming på filmerna! Det ska även lösa problemet vissa haft med att vissa klipp kraschar efter en liten stund.

Det var bra jobbat!


signatur

IDKFA

Medlem

Vet inte om det har med den nya streamingen att göra eller att jag installerat om min dator men filmerna uppför sig väldigt konstigt för mig. Ljudet funkar normalt men bilden hackar/stannar upp hela tiden för att sen istället snabbspola fram för att försöka hinna ikapp ljudet och sen börjar det hacka igen, är totalt omöjligt att titta på.

Går det att från min sida aktivera den gamla (icke-stream) lösningen eller finns det nått annat jag kan testa?
Har testat på tre olika datorer med både test-version av Firefox (Aurora) och den vanliga versionen och det är samma problem, har även senaste Flash. Youtube funkar utan problem.

Testar jag med IE 10 så funkar det bra men där verkar det inte som att det är Flash som används, är det olika spelare beroende på vilken webläsare man använder?

Medlem
Skrivet av Athaleos:
Skrivet av mrFluffy:

Håller med, enda negativa med Fragzone.

Trodde först att min dator/internet var kasst så vågade inte starta en tråd.

För övrigt borde Christer köra ett spin off program där han sitter och spelar helikopterspel. Namnet är på spin offen redan givet "Hidden Dragon"

I'd watch it

är Christer medlem här ? Låter ju faktiskt som en grej och han borde få veta.


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av hunden:

Vet inte om det har med den nya streamingen att göra eller att jag installerat om min dator men filmerna uppför sig väldigt konstigt för mig. Ljudet funkar normalt men bilden hackar/stannar upp hela tiden för att sen istället snabbspola fram för att försöka hinna ikapp ljudet och sen börjar det hacka igen, är totalt omöjligt att titta på.

Går det att från min sida aktivera den gamla (icke-stream) lösningen eller finns det nått annat jag kan testa?
Har testat på tre olika datorer med både test-version av Firefox (Aurora) och den vanliga versionen och det är samma problem, har även senaste Flash. Youtube funkar utan problem.

Testar jag med IE 10 så funkar det bra men där verkar det inte som att det är Flash som används, är det olika spelare beroende på vilken webläsare man använder?

Något är lite knas med den nya tekniken, vi jobbar på det!


signatur
1
Skriv svar