Släpps Playstation 4 här i år?

Robot
Släpps Playstation 4 här i år?

Michael Hogan på Gamestop hävdar att konsolen släpps över hela världen 2013.

#sony, #microsoft


Medlem
Släpps Playstation 4 här i år?

Här ska inte hoppas nånting... De kan behålla den där hur länge de vill. Fortsätter med Pc´n.


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Hoppetihopp!


signatur

Styret upp och däcken ner

ZF
Medlem
Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Här ska inte hoppas nånting... De kan behålla den där hur länge de vill. Fortsätter med Pc´n.

Jaaa.... gör du det..... -.-

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Här ska inte hoppas nånting... De kan behålla den där hur länge de vill. Fortsätter med Pc´n.

Intresseklubben antecknar..

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Här ska inte hoppas nånting... De kan behålla den där hur länge de vill. Fortsätter med Pc´n.

i mammas och pappas källare?

Medlem
Inaktiv

Vore väldigt trevligt med en PS4 iår!

Inaktiv

Har minskat en hel del på spelinköpen och bygger upp en fin summa till premiären av next gen för när man hämtar sin nya maskin då vill man ju även ha med sig tillbehör och en spelhög.

Man får nog tjöta titt som tätt med diverse butiker om bokning för släppdatum kommer nog närsomhelst och man bara måste ha en maskin från första leveransen.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Skribent

Känner mig hyfsat övertygad om själva konsolen, men nu vill man ju bara veta exakt vilka spel som släpps med den.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Här ska inte hoppas nånting... De kan behålla den där hur länge de vill. Fortsätter med Pc´n.

+2
* 2
/ 2
-2

That's how many fucks we give!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av luuk:
Skrivet av JohnnyGreed:

Här ska inte hoppas nånting... De kan behålla den där hur länge de vill. Fortsätter med Pc´n.

i mammas och pappas källare?

Oj va ditt intellektuella kapital och självförtroende lär ligga i botten!

Medlem
Skrivet av ohem:
Skrivet av JohnnyGreed:

Här ska inte hoppas nånting... De kan behålla den där hur länge de vill. Fortsätter med Pc´n.

+2
* 2
/ 2
-2

That's how many fucks we give!

Wow, imponerad...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

Å andra sidan brukar "all over the world" för amerikaner innebära USA och kanske Kanada med på ett litet hörn.

Medlem

Jag är övertygad om att både MS och SONY kommer släppa sina maskiner "all over the world" 2013. Jag tror MS kommer göra en fuling och även fast dom är sent ute med detaljer, så tror jag dom kommer släppa Xbox720 före Sony (igen). Jag tror Sony har börjat inse MS planer, därför har dom ändrat tonen från bara USA/JP, till också EU/AUS m.fl, för dom har lärt sig läxan från PS3 släppet. Sony vill inte hamna så långt efter MS som förra generationen. Jag kommer köpa (tror jag) PS4:an, har redan faktiskt förbokat en på webhallen, men om, och jag säger om MS kommer med några intressanta/innovativa nyheter (ny grym kontroll, eller nåt) så lär jag välja Xbox istället, däremot verkar det som om Sony har bättre hårdvara i sin låda. Självklart kommer spelen styra valet med, absolut, men för mig är nog ändå hårdvaran viktigast i början, grymma spel kommer det nog till båda maskiner i slutändan ändå så det är ändå inte det viktigaste vid release.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

k3m
Medlem
Skrivet av luuk:
Skrivet av JohnnyGreed:

Här ska inte hoppas nånting... De kan behålla den där hur länge de vill. Fortsätter med Pc´n.

i mammas och pappas källare?

Fan vad nödvändigt att skriva så.

PCn är bästa plattformen när det kommer till spel tycker jag också.

Inaktiv

det ska bli jävligt spännande at see det

Medlem

Kommer bli intressant att se hur det blir med den nya generationen konsoler. Inte för att jag skall köpa en, men för att se hur de påverkar PC-branchen, som de kommer att göra vare sig man vill eller inte.

Skrivet av ohem:
Skrivet av JohnnyGreed:

Här ska inte hoppas nånting... De kan behålla den där hur länge de vill. Fortsätter med Pc´n.

+2
* 2
/ 2
-2

That's how many fucks we give!

Du bryr dig tillräckligt mycket för att skriva, vilket måste vara en betydande mängd. För om du inte hade brytt dig hade du ju inte skrivit något, eller?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ps4 Will dominate the market

Medlem

Yes!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Har sony råd att ge ut ännu en konsol dom antagligen kommer förlora pengar på dom tre första åren?

Medlem
Skrivet av Relic:

Har sony råd att ge ut ännu en konsol dom antagligen kommer förlora pengar på dom tre första åren?

Vad får dig att tro det?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Vad får dig att tro det?

Frågan om sony har råd eller om dom antagligen kommer förlora pengar på det?

Nuvarnade generation (ps3 och xbox360) har hittils inte tjänat sinna företag några pengar.
Microsoft har vunnit stort i marknadsandelar gentemot sony denna generation, då föregånde generation (ps2, xbox, gamecube) dominerades av sony.

Microsoft har inte riktigt samma ekonomiska bekymmer som sony har, och har därför kanske råd att i yttligare en generation (xbox720 och ps4) sälja konsoller billigare än dom borde kosta, göra mer reklam och blöda ännu mer pengar för att ta yttligare marknadsandelar av sony.

Sen är min ursprungs post en fråga, inte ett påstående, jag undrar om sony har råd att gå 'toe to toe' med microsoft igen.

(äger själv en ps3, bästa konsollen jag har köpt, mest använda, spel, film, media server.)

Medlem
Skrivet av Relic:

Sen är min ursprungs post en fråga, inte ett påstående, jag undrar om sony har råd att gå 'toe to toe' med microsoft igen.

Du ställde dig frågande till om de har råd att priskriga, och antog att de kommer förlora pengar på enheten och jag undrade då vad som fick dig att anta det?

Jag ger dig svaret: Det är 100% spekulation baserat på hur det var förr som om historia skulle vara att bra verktyg att förutspå framtid med. Jag har hört att de siktar på att göra vinst på hårdvaran. Kanske stämmer, kanske inte.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar