Defiance ute nu – här är senaste trailern

Robot
Defiance ute nu – här är senaste trailern
Medlem
Defiance ute nu – här är senaste trailern

Vad jag hör från min polare i Skype så är Defiance ett roligt spel men själv väntar jag fortfarande på min Serial Key från G2Play då de tydligen har problem med sin leverantör >.<

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Vad jag hör från min polare i Skype så är Defiance ett roligt spel men själv väntar jag fortfarande på min Serial Key från G2Play då de tydligen har problem med sin leverantör &gt;.&lt;

G2Play är riktigt bra har nog köpt 20+ nycklar där


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Körde betan, hann bara spela i en eller två timmar sen blev det alt+f4 och uninstall, uruselt spel imo. Kanske blir jätte kul när man kommer in i det men då undrar jag hur f-n man ska komma in i dynga?

Medlem

Känns lite 50/50 med detta spel. Väntar nog på lite recensioner.

Medlem

Tyckte det var kul som fan. Ska bli nice att följa serien sedan också. Hoppas inte den är helt kass bara.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av MrPeters:

Vad jag hör från min polare i Skype så är Defiance ett roligt spel men själv väntar jag fortfarande på min Serial Key från G2Play då de tydligen har problem med sin leverantör &amp;gt;.&amp;lt;

G2Play är riktigt bra har nog köpt 20+ nycklar där

Mjo, samma. Detta är det enda stora problemet jag har haft med dem >.<

Medlem

Riktigt skön låt i trailern !

Inaktiv
Skrivet av Decado:

Riktigt skön låt i trailern !

Radioactive med Imagine Dragons

Medlem
Skrivet av Decado:

Riktigt skön låt i trailern !

Voilà! Hoppas de vackra tonerna behagar eder afton
http://www.youtube.com/watch?v=eu-xFvLaE68

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Vad jag hör från min polare i Skype så är Defiance ett roligt spel men själv väntar jag fortfarande på min Serial Key från G2Play då de tydligen har problem med sin leverantör &gt;.&lt;

väntar fortfarande på min nyckel också :/

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Vad jag hör från min polare i Skype så är Defiance ett roligt spel men själv väntar jag fortfarande på min Serial Key från G2Play då de tydligen har problem med sin leverantör &gt;.&lt;

G2Play är ett skämt. De hade strul med Sim City nycklar också. Kul och höra att det inte var spel specifikt.

Medlem
Skrivet av LiTo:
Skrivet av MrPeters:

Vad jag hör från min polare i Skype så är Defiance ett roligt spel men själv väntar jag fortfarande på min Serial Key från G2Play då de tydligen har problem med sin leverantör &amp;gt;.&amp;lt;

G2Play är ett skämt. De hade strul med Sim City nycklar också. Kul och höra att det inte var spel specifikt.

Då det verkar vara leverantörs-relaterat så tror jag att det påverkar nästintill alla spel förutom de som de redan har cd-keys till.

Medlem
Skrivet av Gameboy:
Skrivet av Decado:

Riktigt skön låt i trailern !

Voilà! Hoppas de vackra tonerna behagar eder afton
http://www.youtube.com/watch?v=eu-xFvLaE68

Tack och bock för tipset Gameboy & Timosaki !
Nu skall det poppas lite !

Medlem

Tabula Rasa 2?
Eller vad är det här?

Medlem

Riktigt fet trailer, blev mer sugen på spelet. Frågan är om man törs, impulsköp brukar oftast skita sig :/

Visste inte att spelet fanns till konsol också, någon som vet om det är cross platform?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Riktigt fet trailer, blev mer sugen på spelet. Frågan är om man törs, impulsköp brukar oftast skita sig :/

Visste inte att spelet fanns till konsol också, någon som vet om det är cross platform?

Nope, inte cross tyvärr.

Inaktiv
Skrivet av Ballong:

Körde betan, hann bara spela i en eller två timmar sen blev det alt+f4 och uninstall, uruselt spel imo. Kanske blir jätte kul när man kommer in i det men då undrar jag hur f-n man ska komma in i dynga?

Håller med fullständigt! Sjukt dåligt spel, verkade bra när man kollade intron o var på skeppet men sen när man började spela så var det bara skit skit skit.
F2P innan sommaren är över, eller det kanske redan är det?

Medlem

Buy once play for ever

Bästa MMO betalningen någonsin

Medlem

hett tips

1:kolla internet
[http://www.youtube.com/watch?v=2ExLQqh3bhQ]

2:ha is i magen

3:köp om det är bra


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Inaktiv

spelet är en pre-alpha.. som bäst.

Medlem

Varning köp inte!

Medlem

Ni som säger att det är dåligt, kan ni utveckla lite mer? Varför är det dåligt?

SItter själv och funderar på om jag ska skaffa det eller inte


signatur

Game long and prosper

Medlem

Har kikat på en polares stream hela dagen. Kan inte se vad som gör spelet så urbotat dåligt som vissa verkar påstå.

Ser ut som en bra release och spelet i sig ser inte alls dumt ut. Skall grunna vidare om det blir ett köp eller ej

Medlem

Har inte haft så här roligt i ett spel på ett bra tag, alla haters gå å lägg er.

Medlem
Skrivet av Yabba:

Har inte haft så här roligt i ett spel på ett bra tag, alla haters gå å lägg er.

Om du nu spelat ett tag, vilket jag antar att du har, så undrar jag om spelets AI på fienderna blir smartare än vad som visas i startområdet i filmklippet som bionicman länkade till ( http://www.youtube.com/watch?v=2ExLQqh3bhQ ) ?

(Jag har självklart inte spelat något eller tittat på så många klipp eller annat så jag sällar mig varken till haters eller fanboys, jag är bara nyfiken.)


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Parzec:
Skrivet av Yabba:

Har inte haft så här roligt i ett spel på ett bra tag, alla haters gå å lägg er.

Om du nu spelat ett tag, vilket jag antar att du har, så undrar jag om spelets AI på fienderna blir smartare än vad som visas i startområdet i filmklippet som bionicman länkade till ( http://www.youtube.com/watch?v=2ExLQqh3bhQ ) ?

(Jag har självklart inte spelat något eller tittat på så många klipp eller annat så jag sällar mig varken till haters eller fanboys, jag är bara nyfiken.)

Det där är tutorial arean, där är AIn nästintill icke-existerande.
Kan påpeka att AIn blir mycket bättre än det där, den reagerar på ljud (Till viss del), tar skydd & använder små mängder taktik, de har även en line of sight.

Skrivet av bionicman:

hett tips

1:kolla internet
[http://www.youtube.com/watch?v=2ExLQqh3bhQ]

2:ha is i magen

3:köp om det är bra

Den videon gör mig bara arg på grund av hur mycket fel TB har...
Jag har alltid gillat TB & hans videos men den där videon bör bli deletad på grund av hur mycket fel den har.

Medlem

Körde både alphan och betan, är definitivt inte trött på defiance Har nu kört ett par timmar efter release och visst, det är inte perfekt, det behöver mer polish men jag har kul iallafall. Nån dynga är det definitivt inte.

Vissa verkar stressa igenom Defiance för att nå till slutet, men.. varför ska man göra det? Tar det lugnt och njuter av spelet istället.

Medlem

Kört en hel massa i alphan (Trions namn på 24/7 beta av någon anledning)

Spelet saknar en hel massa saker och en del saker som finns kunde gjorts bättre. Det är inte alls lika snyggt som t.ex. GW2

MEN

det är ändå något som gör att det är oerhört svårt att slita sig ifrån spelet..

Att bränna i full speed på sin 4-hjuling, slänga sig av i farten och braka loss med massiv kulspruta är jäkligt kul. Jag antar att jag blivit trött på den typ av strider man ser i de flesta fantasy spel, gw2 inkluderat. Som sagt, trots en del brister så är det kul

Och är det inte intressant hur Imagine Dragons helts plötsligt används överallt och av alla Det är bra, för det är grymt bra.


signatur

K9
:.:

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Ni som säger att det är dåligt, kan ni utveckla lite mer? Varför är det dåligt?

SItter själv och funderar på om jag ska skaffa det eller inte

Kändes bara som ytterligare ett MMO . Men känslan var mest spring hit skjut där o jag vet inte varför men min chef är en random american stereotypisk armygrunt, men lugn, på din sida har du scienceniseen från "alpha mega secret squad" som munhuggas lite med mr armyhead...suck.
Sen ska man ut o leta efter någon dr som skapat allt herpa derp o först så ska man, taadaa, öppna 10 olika lik men nej ingen av dom är doktorn du letar efter. Vilken tur? Dags att lämna in questen..

Känns det igen?

AIn också värdelös.

Spelade inte mer än två timmar men tycket det mesta var skräp o orkade inte vidare, som när folk fick sina första bilar så stutsar alla omkring som om det vore alpha 1.0 av garys mod.

Finns ju bättre spel, helt klart.

12
Skriv svar