Quiz - System Shock och Bioshock

Robot
Quiz - System Shock och Bioshock

Årets bästa spel är kanske redan här. Bioshock Infinite har plockat toppbetyg efter toppbetyg som de vore blommor på en äng. Därför väljer vi att lägga Shock-spelen under luppen i veckans quiz.


Medlem
Quiz - System Shock och Bioshock

jag vägrar erkänna att jag inte hade rätt på alla systemshock frågor

Medlem

Med tanke på hur mycket jag njutit av bioshock-serien så fick jag ett pinsamt dåligt resultat..
Sedan system shock får jag se till att nörda klart under sommaren

Medlem

Skäms över att jag inte kom ihåg när Bioshock 2 utspelade sig, nåväl 8 är tangerat pb.

Medlem

Jodå, 7/10. Rätt nöjd faktiskt!

Whip my ass and call me Sally, för många fel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

8/10, blev en hel del logiska slutledningar när jag inte faktiskt spelat System Shock-spelen. Hade däremot fel på fråga 7, vilket jag är fundersam över.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Aj då, 2/10..inte mina starkaste serier


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hade rätt på alla System Shock frågor iaf, vilket var det viktigaste för mig. Vem bryr sig om Bioshock?

Medlem

Om jag svarat fel på en System Shock 2-fråga, hade det nog passat att byta avatar, hehe.
Citaten från första spelet, samt Bioshock-frågorna hade jag dock ingen koll på.

Medlem
Medlem

4/10 mynning känner man sig. Får man klaga lite på fråga 9. Frågan är lite taskig för alla som köper digitalt

Medlem

Dina svar har sparats, tack för din medverkan.
Du har svarat rätt på 6 av 10 frågor.
Du har ett bättre resultat än 54,4% av alla deltagare (307 st).

Fel på fråga 2, 4, 7 och 9.
Jag skäms.


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem

Smärtsamt många fel, lyckades skrapa ihop 6/10 på nått jag faktiskt borde haft stenkoll på.

Tack och lov att jag satte alla System Shock-relaterade frågor iaf!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

7/10, förvånad!

Medlem

5/10. Inte nöjd. Jag älskar System Shock 2 och spelar Bioshock Infinite just nu, dom andra har jag knapps spelat alls.

1
Skriv svar