Teaser för Far Cry 3: Blood Dragon

Robot
Teaser för Far Cry 3: Blood Dragon

Verkar vara en homage till 80-talets b-filmer.

#far-cry-3-blood-dragon, #ubisoft


Medlem
Teaser för Far Cry 3: Blood Dragon

Öh okey, vilken menlös video lol

Medlem

IGN, har listat den där trailern som ett april skämt.
Den laserskjutande draken och namnet på liret har varit tillkännagivet i över en månad. Coverarten dök upp dagen innan 1:a april och trailern den 1:a.
Tydligen så ska det finnas en bild med från själva spelet inbakat någonstans i trailern.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av BadMrBox:

IGN, har listat den där trailern som ett april skämt.
Den laserskjutande draken och namnet på liret har varit tillkännagivet i över en månad. Coverarten dök upp dagen innan 1:a april och trailern den 1:a.
Tydligen så ska det finnas en bild med från själva spelet inbakat någonstans i trailern.

0:42

Medlem

Väldigt coolt, speciellt musiken då.
Bevisen för att det var bättre förr blir bara fler och fler.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av BadMrBox:

IGN, har listat den där trailern som ett april skämt.
Den laserskjutande draken och namnet på liret har varit tillkännagivet i över en månad. Coverarten dök upp dagen innan 1:a april och trailern den 1:a.
Tydligen så ska det finnas en bild med från själva spelet inbakat någonstans i trailern.

IGN kan även de undra vad det är för något.

Medlem

Skumt?

Skribent

Det här får inte vara ett skämt och jag vägrar gå med på det.


signatur

I am the black wizards.

ELF
Medlem

Hemsidan är ju helt underbar


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

49 sekunder väl spenderat...


signatur

Spelar mest: State of Decay 2

Medlem
Skrivet av Wintermist:

Öh okey, vilken menlös video lol

VA? Coolaste jag sett på länge!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Om någon som har spelet orkar gräva så finns det nog mer än ögat kan se.

1. Högt upp till höger utanför själva content-diven hittar man några symboler. (upp, upp, ner, ner, vänster, höger, vänster, höger, A, B, Enter).
2. Klickar man dessa tangenter så byts muspekaren ut mot ett sikte. Man kan skjuta ner element på hemsidan tills en gif dyker upp.
3. Går man sedan till "The Shop" så finns det en sak man kan klicka på för att få upp en bild med achievments, "The game for your home entertainment system". Ett av achievement heter "The Drug of the Nation" som hintar att om man hittar alla TV-Apparter så kan man dechiffrera det hemliga meddelandet.

Medlem
Skrivet av Buldfot:

2. Klickar man dessa tangenter så byts muspekaren ut mot ett sikte. Man kan skjuta ner element på hemsidan tills en gif dyker upp.

Sjukt mystisk gif dessutom http://static2.cdn.ubi.com/emea/gamesites/fcbd/static/images/...

90% av innehållet skriker aprilskämt, sen finns det saker som gör en tveksam. Men om det bara är en del av skämtet så är det sjukt bra gjort

Fick sjuka "Captain Power" vibbar.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Mer än jag som fick Terminator vibbar av musiken?

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Mer än jag som fick Terminator vibbar av musiken?

Alla?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hmm videon påminde mig om introt till gamla Transformers serien på 80-talet, bra saker

Medlem
Skrivet av Jonrei:

Mer än jag som fick Terminator vibbar av musiken?

Terminator/Tron

Medlem
Skrivet av ELF:

Hemsidan är ju helt underbar

Jag kan inte låta bli känslan av att vilja veta mer!
Mig lyckades de minsann hypnotisera med denna strategi :\

Medlem
Skrivet av Buldfot:

1. Högt upp till höger utanför själva content-diven hittar man några symboler. (upp, upp, ner, ner, vänster, höger, vänster, höger, A, B, Enter).

Det är Konami code, och inget annat.

Medlem

Generiskt FPS?:P

1
Skriv svar