The Witcher 3 har väldigt många olika slut

Robot
Inaktiv
The Witcher 3 har väldigt många olika slut

Det är bland annat detta som gör att jag är stormförtjust i CD Projekt Red. Valen man gör i deras RPG:s påverkar verkligen historien.

Inaktiv

Well så sa Bioware också även om jag har större förtroende för CD Projekt

Medlem

Återstår att se hur stora variationerna verkligen blir... Att programmera, animera och ny voice acting till så många slut kan ju inte vara så lätt men jag hoppas de lyckas

Medlem

Luktar Fallout 3.


signatur

You should be glad. You are just like me a part of gods great work.

ZF
Medlem
Skrivet av Zedilius:

Luktar Fallout 3.

tänkte precis samma, en torr illa ihopklippt sammanfattning med nån statistikruta räknar då inte jag som ett unikt slut.

Medlem

Fattar inte varför Bioware inte klarade av detta. Fast å andra sidan så återstår det ju att se om Cd Project gör det också......

Medlem

Jag litar faktiskt på CD project eftersom de gör spel av kvalitét och de verkar bry sig om sina spelare.

k3m
Medlem

De behöver inte överdriva. Det blir inget bättre spel för att man har tre olika slut med små skillnader :/

Sen är det inte bra att vara överambitiös eller att överanstränga sig. Då brukar det bli pannkaka av alltihop.

ELF
Medlem
Skrivet av k3m:

De behöver inte överdriva. Det blir inget bättre spel för att man har tre olika slut med små skillnader :/

Sen är det inte bra att vara överambitiös eller att överanstränga sig. Då brukar det bli pannkaka av alltihop.

Men kan de utveckla spelet med samma kvalité som TW2 har eller till och med bättre så kan det bli ett spel som de tjänar på långt in i framtiden.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Låter ju riktigt trevligt! Får vänta och se hur det slutar, men något säger mig att CD Projekt kan göra detta!

Ska inte förvänta mig något, men ååh vad jag längtar

Kommer se bra ut på ny dator.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kommer att bli så jävla gött! Ska lätt spela spelet när det kommer ut.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

k3m
Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av k3m:

De behöver inte överdriva. Det blir inget bättre spel för att man har tre olika slut med små skillnader :/

Sen är det inte bra att vara överambitiös eller att överanstränga sig. Då brukar det bli pannkaka av alltihop.

Men kan de utveckla spelet med samma kvalité som TW2 har eller till och med bättre så kan det bli ett spel som de tjänar på långt in i framtiden.

Absolut!

Jag älskar CPR och hoppas de lyckas med alla sina projekt.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Barkbiten:

Fattar inte varför Bioware inte klarade av detta. Fast å andra sidan så återstår det ju att se om Cd Project gör det också......

För att det är sjukt svårt att få ihop något sådant på ett tillfredsställande sätt? Skulle bli mäkta imponerad om CD Projekt levererar på den fronten.

Medlem

Älskade The Witcher 2, att ens vak gör otroligt stor skillnad på storyn, två helt olika platser att besöka och unika quest på vägen till slutet. Älskade det.

Jag längtar nogåt oerhört!

Medlem

Well, the witcher 1 hade ju tre olika main branches av sitt slut, och i tvåan så var hela spelet uppdelat i två enorma branches, så kan mycket väl tänka mig att trean kommer innehålla -- som de säger -- 36 slut, varav där det finns någon faktor som kategoriserar in dessa sluten under tre stora branches där de tre har helt olika epiloger, och att det då finns 12 olika slut (antagligen mindre val, som exempelvis huruvida man låtit en karaktär leva eller inte under spelens gång) inom varje main branch. Det är siffran "3" som är den viktiga här, inte 36.

Medlem

RPG är min absoluta favoritgenre,men The Witcher kommer jag fan inte in i.Har både ettan och tvåan men har avinstallerat dom nästan på en gång.Tycker att huvudpersonen verkar helt ointressant och stridssystemet är väl kanske inte min grej.

Men nu ska jag banne mig installera 2an igen och verkligen försöka komma in i det:).

Medlem

Blev förvånad över hur många slut Dragon Age hade, om ett spel som ska vara open world har likadant, då blir jag riktigt paff.

Lycka till säger jag bara!

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Barkbiten:

Fattar inte varför Bioware inte klarade av detta. Fast å andra sidan så återstår det ju att se om Cd Project gör det också......

För att det är sjukt svårt att få ihop något sådant på ett tillfredsställande sätt? Skulle bli mäkta imponerad om CD Projekt levererar på den fronten.

Ja men det är inte omöjligt. Allt jag ville va att mina val faktiskt gjorde något, vilket dem inte gör, sen får Shep gärna dö eller whatever om det krävdes för att få slut på trilogin.

300 färger blir svårt att se skillnad


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Dom får göra så många varianter på slut dom vill, just make em' all damn good!

Medlem
Skrivet av Robez:

RPG är min absoluta favoritgenre,men The Witcher kommer jag fan inte in i.Har både ettan och tvåan men har avinstallerat dom nästan på en gång.Tycker att huvudpersonen verkar helt ointressant och stridssystemet är väl kanske inte min grej.

Men nu ska jag banne mig installera 2an igen och verkligen försöka komma in i det:).

Spela in längre i spelet så ska du se det är kul.
Witcher är relativt stelt i början(speciellt 2an)

Kan ju inte påstå att jag räknar två vägar som slutar vid samma resultat vis spelets slut som ett nytt slut vilket de utan tvivel gjort.

T.ex. så är det ju absolut inte två olika slut beroende på om man slåss mot baronen eller inte i början på tvåan, det påverkar nästkommande segments utspelning till viss del, men är absolut inte två olike "slut" på spelet vilket de räknade det som.

Så deras 300 slut tror jag på när jag ser dem med mina egna ögon.

Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:

Kan ju inte påstå att jag räknar två vägar som slutar vid samma resultat vis spelets slut som ett nytt slut vilket de utan tvivel gjort.

T.ex. så är det ju absolut inte två olika slut beroende på om man slåss mot baronen eller inte i början på tvåan, det påverkar nästkommande segments utspelning till viss del, men är absolut inte två olike "slut" på spelet vilket de räknade det som.

Så deras 300 slut tror jag på när jag ser dem med mina egna ögon.

Den korrekta översättningen lyder: 3 olika slut med 300 små variationer. Och då talar vi inte bara om olika färger på outro-scenen.

1
Skriv svar