Se gameplay från Age of Wonders III

Robot
Se gameplay från Age of Wonders III

Triumph Studios har släppt en film som visar upp spelet många väntat på.

#nyhetstips, #age-of-wonders-iii


Medlem
Se gameplay från Age of Wonders III

Är det bara jag eller ser det inte väldigt likt Heroes of Might and Magic 5/6?

Medlem
Skrivet av Exroz:

Är det bara jag eller ser det inte väldigt likt Heroes of Might and Magic 5/6?

Håller med om att det är väldans likt Heroes of might and magic 5/6. Men ser fram emot spelet så galet mycket. Har väntat i många år på en uppföljare från dem tidigare spelen=)

Medlem

Wee! Jag är pepp i all fall. HoMM och AoW är stora favoriter.

Medlem

Ser ut att ha potential att bli något

Medlem

Det här såg kul ut, mini warhammer fantasy

Medlem

3D strider, vilken besvikelse
Kartan såg mysig ut dock.

Medlem
Skrivet av Zedrix:

3D strider, vilken besvikelse
Kartan såg mysig ut dock.

Whhaat gillar du inte 3D strider?

OnT, jag är inte mycket för TBS'er men, detta ser ljuvligt ut! Jag längtar faktiskt riktigt mycket till detta och är ett fan av Heroes samt äldre Age of Wonders. Ska bli riktigt kul!

Medlem
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Zedrix:

3D strider, vilken besvikelse
Kartan såg mysig ut dock.

Whhaat gillar du inte 3D strider?

Nej jag tycker inte att det tillför något att behöva böka med kameravinklar och se långa animationer för varje attack. Tycker stridsplanen ska vara enkel att navigera i och vara smidigt, precis som i de gamla Age of Wonders och Herores of Might and Magic 1-4.

Medlem
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Zedrix:

3D strider, vilken besvikelse
Kartan såg mysig ut dock.

Whhaat gillar du inte 3D strider?

OnT, jag är inte mycket för TBS'er men, detta ser ljuvligt ut! Jag längtar faktiskt riktigt mycket till detta och är ett fan av Heroes samt äldre Age of Wonders. Ska bli riktigt kul!

För att inte glömma spel som Kings Bounty och Sword Of Aragon.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Zedrix:
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Zedrix:

3D strider, vilken besvikelse
Kartan såg mysig ut dock.

Whhaat gillar du inte 3D strider?

Nej jag tycker inte att det tillför något att behöva böka med kameravinklar och se långa animationer för varje attack. Tycker stridsplanen ska vara enkel att navigera i och vara smidigt, precis som i de gamla Age of Wonders och Herores of Might and Magic 1-4.

Jarå, jag är inte heller så mycket för att ändra kameravinklar eller vänta på långa animationer heller! Jag ser hellre från samma perspektiv, gillar animationer när dem ser bra ut och är perfekt till längd, HoMM 3 t.ex.

Medlem

Det här var ju brutalt likt Heroes-spelen. :I

Medlem

Då kanske man ska ta fram den gamla AoW2-skivan och köra några rundor med mina gamla favoriter, Archons!

Medlem
Skrivet av Xzander:

Då kanske man ska ta fram den gamla AoW2-skivan och köra några rundor med mina gamla favoriter, Archons!

Haha, jag gjorde precis samma sak igår

Tycker dock att 1:an är oslagbar fortfarande, 2:an tycker jag inte har riktigt samma mysighetsfaktor.

Medlem
Skrivet av Zedrix:
Skrivet av Xzander:

Då kanske man ska ta fram den gamla AoW2-skivan och köra några rundor med mina gamla favoriter, Archons!

Haha, jag gjorde precis samma sak igår

Tycker dock att 1:an är oslagbar fortfarande, 2:an tycker jag inte har riktigt samma mysighetsfaktor.

Måste faktiskt erkänna att jag aldrig kört ettan, då tvåan blev min introduktion till serien. Har aldrig riktigt varit särskilt mycket för turbaserat, t.ex har Heros of M&M-serien inte varit utav mycket intresse, men The Wizards Throne fastnade jag för med en gång. Kanske skulle investera i triology pack på Steam...

Medlem
Skrivet av Xzander:
Skrivet av Zedrix:
Skrivet av Xzander:

Då kanske man ska ta fram den gamla AoW2-skivan och köra några rundor med mina gamla favoriter, Archons!

Haha, jag gjorde precis samma sak igår

Tycker dock att 1:an är oslagbar fortfarande, 2:an tycker jag inte har riktigt samma mysighetsfaktor.

Måste faktiskt erkänna att jag aldrig kört ettan, då tvåan blev min introduktion till serien. Har aldrig riktigt varit särskilt mycket för turbaserat, t.ex har Heros of M&M-serien inte varit utav mycket intresse, men The Wizards Throne fastnade jag för med en gång. Kanske skulle investera i triology pack på Steam...

Jag är själv inte så mycket för turbaserat, men fastnar ändå för AoW och HoMM. Rekommenderar första AoW starkt!

1
Skriv svar