Visar Blizzard upp Project Titan i år?

Robot
Visar Blizzard upp Project Titan i år?

Det har landat en hel del intressanta rykten kring Blizzards nya mmo.

#nyhetstips, #project-titan, #blizzard-entertainment, #the-secret-world


Medlem
Visar Blizzard upp Project Titan i år?

Var det mitt tips?


signatur

IDKFA

Medlem

"utvecklingsteamet ska ledas av Jay Wilson" Instant fail.

Medlem

MMO är dött :/ Tyvärr

Medlem

MMO är inte dött, det görs inte av Blizzard bara.


signatur

IDKFA

Skribent
Skrivet av mrsarun:

MMO är dött :/ Tyvärr

Tvärtom.

Skrivet av mrFluffy:

Var det mitt tips?

Nu är det så i all fall

(Har helt missat tipset)


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Jag känner mig tveksam till ryktet. Det är inte i stil med Blizzard att bygga något på redan existerande mytologi.

Men en ny motor känns ju logiskt, det ska bli spännande att se vilken känsla i deras art-direction de tar. Kanske blir det en lite mindre färgsprakande kavalkad än Warcraft?

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av mrsarun:

MMO är dött :/ Tyvärr

Tvärtom.

Skrivet av mrFluffy:

Var det mitt tips?

Nu är det så i all fall

(Har helt missat tipset)

Haha fan då, tyckte jag var tidigt ute i morse


signatur

IDKFA

Skribent
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av mrsarun:

MMO är dött :/ Tyvärr

Tvärtom.

Skrivet av mrFluffy:

Var det mitt tips?

Nu är det så i all fall

(Har helt missat tipset)

Haha fan då, tyckte jag var tidigt ute i morse

Det var väl det som var problemet


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av mrsarun:

MMO är dött :/ Tyvärr

Aldrig.


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Har tyvärr inte så mycket tro på jay wilson. Kan säkert bli ett bra spel men med honom så är det mycket snack och mer snack sen blir det mög. Men som sagt det ska bli intressant och se hur det spelar ut sig.

Medlem
Skrivet av nicbex:

"utvecklingsteamet ska ledas av Jay Wilson" Instant fail.

Precis vad jag tänkte när jag läste den meningen...

Medlem

Vad hände med Tigole/Jeff Kaplan, jag har för mig att han var den som tog över den skutan när det begav sig... men det var ju som sagt ett tag sedan!

Medlem

Jay Wilson :<

Det var det spelet det...

Medlem

spelet är utvecklat med esport i åtanke

esportesportesportesrporrtprotpsoposdptospotpsotp

Allt ska göras med esport i åtanke. Det är lika tröttsamt som att höra att spelet är nextgen fantastik like nothing du har fan sett i hela ditt sorgliga liv tidigare.

De har lyckats slita ut det uttrycket med kan man säga.


signatur

K9
:.:

Medlem

Man blir intresserad tills man blir påminnd av av Jay Wilson leder projektet numer, abandon ship everyone!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Fuck that loser.

Skämt åsido...fuck that loser. (Får hoppas han kan rätta till sitt omdömme med Titan, för både sitt eget och Blizzards bästa.)

Medlem

Från att knappt veta något om det känns det nu som detta spelet inte alls kommer bli bra. Smart drag av dem att sätta Jay Wilson på skiten också

Medlem

Hoppas de istället visar upp Warcraft 4, den överraskningen skulle göra mitt år.

Medlem

Wow, där tvärdog mitt intresse.

Myter och historia från vår värld, Grekland/Vikingar o s v.

Jay Wilson

Trodde Tygole (Jeff Kaplan) skulle vara den drivande faktorn för Titan. Hade dessutom hoppats på nått mer Diablo/Warcraft-artat, om än i en ny värld då de redan sagt att det inte skulle vara del av ett existerande I.P., och inte History Channel med tidsresor.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv
Skrivet av mrsarun:

MMO är dött :/ Tyvärr

Jo MMO är dött om man inte lägger in End Game och sånt spelarna vill ha. Man vill inte bara ha tråkig PVP och "crafing" skit.

Medlem

Leds av Jay Wilson? Haha, avbokat och klart. Världens sämsta utvecklare med världens sämsta attityd.

Medlem

Bara rykten, vi vet inte ett dugg så ignorera denna artikel tills vi får riktiga fakta bekräftade.

Medlem
Skrivet av Gameboy:

Bara rykten, vi vet inte ett dugg så ignorera denna artikel tills vi får riktiga fakta bekräftade.

Sant, jag tänkte precis på att det är oroväckande nära första april som de här ryktena började florera.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

"Leds av Jay Wilson? Haha, avbokat och klart. Världens sämsta utvecklare med världens sämsta attityd."

Så tänkte jag först också, men även om han var dålig för Diablo 3 så ska man inte skylla allt på en man utan också på resten av teamet som tog besluten.

Tvivlar dock på att Jay Wilson jobbar på Titan men det skulle inte förvåna mig det minsta.

Man får väll se vad det blir... Är inte speciellt hypad av Titan då man ser hur dem bytt fokus med företaget mot en bredare publik "casuals/noobs" men hoppas verkligen dem kastar bort deras nerf-stick och ger folket något att bita i för en gångs skull.

Medlem

Mycket Jay Wilson-hat här. Alla tänker på hela FB-incidenten.
Lite devil's advocate här: visst, han tappade kontrollen men det visar också hur passionerad han är.

Dessutom, svinigt av David Brevik(han som pissade över hela D3) till att börja med. Minns detta: han attackerade inte bara Wilson utan HELA teamet hos Blizzard. Och vad har Brevik gjort sedan D2? Hellgate: London, typ.

Men med det sagt...Titan kan nu bli ännu bättre eller väldigt dåligt. Dåligt av den enkla anledningen att Blizzard inte längre är så innovativa, likt de flesta spelhus. Bara en massa uppföljare. Men också bättre just för att Titan har blivit så uträknat nu. Det ger utvecklarna lugn.

Medlem

Jay wilson glöm inte vad han gjorde för D3 Epic Fail och detta kommer inte vara nåt undantag Epic Fail.

1
Skriv svar