Film från Wii U-versionen av Deus Ex: Human Revolution

Robot
Film från Wii U-versionen av Deus Ex: Human Revolution

Wii U ägarna får ta del av en förbättrad version av tokhyllade Deus Ex: Human Revolution.

#deus-ex-human-revolution-directors-cut


Inaktiv
Film från Wii U-versionen av Deus Ex: Human Revolution

Varför uteblir Director's Cut till PC?

Medlem
Skrivet av Raklödder:

Varför uteblir Director's Cut till PC?

För att Nintendo sponsrade kalaset.

Medlem

Heter det inte "The Missing Link" inte "Ling"?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

ZF
Medlem

kommer säkert bli bra, är det nånstans en touchpad verkar hemma så är det här.

Skrivet av ohem:

Heter det inte "The Missing Link" inte "Ling"?

inte samma DLC, detta handlar om trafficking.

Medlem

Hade kunnat tänkt mig att köpa det för två år sedan när spelet släpptes, men nu känns det inte så lockande. Det är sånt här som Nintendo bör undvika om dom vill sälja fler enheter. Det behövs exklusiva titlar, inte exklusiva utgåvor av gamla spel.

Medlem

Vet inte riktigt vad jag tycker om att så många spel till Wii U endast är finputsade spel som funnits ute en tid...

Medlem

Ja nu springer jag och köper en Wii U! Eller inte...

Medlem

Ok det lät lite drygt av mig. Förlåt. Deus EX är sjukt bra.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Hade kunnat tänkt mig att köpa det för två år sedan när spelet släpptes, men nu känns det inte så lockande. Det är sånt här som Nintendo bör undvika om dom vill sälja fler enheter. Det behövs exklusiva titlar, inte exklusiva utgåvor av gamla spel.

Ja precis, snart kommer väl GTA Vice City : Wii U edition

Medlem

Alltså.. rösten? What even.. Börjar fint med musiken, så kommer sämsta Mr. Infomercial rösten någonsin hahah

Skribent
Skrivet av ZF:

kommer säkert bli bra, är det nånstans en touchpad verkar hemma så är det här.

Skrivet av ohem:

Heter det inte "The Missing Link" inte "Ling"?

inte samma DLC, detta handlar om trafficking.

Det var ett misstag från mig. The Missing Ling är framtida DLC och inget annat. Missing Link är däremot inkluderat.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar