Robot
Watch Dogs

Ubisoft Montreals actiontitel Watch Dogs har imponerat på många sedan det hyllade avtäckandet på E3 förra sommaren men vi ville veta mer om detaljerna.

#watch-dogs, #ubisoft-montreal


Medlem
Watch Dogs

Blir inte direkt mindre sugen varje gång det dyker upp något nytt kring detta spel. Det ända som återstår nu är att bestämma sig för om det blir till PS4 eller PC.

Medlem

onlinedelen och multiplayer..

Antar det blir som alltid, kö kö ännu mera kö. Och en massa problem på releasen..

Hoppas det går att köra offline mode också..

Medlem

Är väldigt intresserad av spelet efter dom båda videoklippen, dock som alltid när det kommer till spel som lovar mycket försöker jag hålla ner förhoppningarna så mycket som möjligt så man inte blir besviken

Medlem
Skrivet av Oddjob:

Är väldigt intresserad av spelet efter dom båda videoklippen, dock som alltid när det kommer till spel som lovar mycket försöker jag hålla ner förhoppningarna så mycket som möjligt så man inte blir besviken

Försöker också hålla mig måttligt hypad, men de gör det f-n inte lätt

Medlem

Vi kallar det "mjuka lås", vilket syftar på att vi inte skapar omöjliga barriärer (såsom osynliga väggar) för att hindra spelarna men vi gör vägen mindre uppenbar.

Hur ska man tolka detta?

Medlem
Skrivet av nils45:

Vi kallar det "mjuka lås", vilket syftar på att vi inte skapar omöjliga barriärer (såsom osynliga väggar) för att hindra spelarna men vi gör vägen mindre uppenbar.

Hur ska man tolka detta?

Kanske lite som i GTA IV där man får automatiskt polis-pådrag och överfarten till "mjukt låsta" delar är försvårad men inte låst med stängda broar och liknande skulle jag kunna tänka mig.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av nils45:

Vi kallar det "mjuka lås", vilket syftar på att vi inte skapar omöjliga barriärer (såsom osynliga väggar) för att hindra spelarna men vi gör vägen mindre uppenbar.

Hur ska man tolka detta?

Som att gränserna är mer sömlöst integrerade i världen? Det är vad jag antar i alla fall.

Medlem

"JM: Om du tror att du är ensam – tänk igen. För i Watch Dogs är allt och alla uppkopplade och en del av samma nätverk. Det är massvis av information på gång om våra planer för onlinedelen och multiplayer. Vi kan inte bärga oss att berätta mer för er."

Låter nästan som Sim City det här. Får man inte spela offline i det här spelet heller?

Låter som den sista delen i AssCreed 3 när spelet är slut och

man jagar grejer som andra spelare placerar ut i nån sorts flum-el-lum anda


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Lyckat att låta Art Animation Directorn svara på en fråga om buttonmashing. Naturligtvis blev det en "konstnärlig tolkning" av Aidens kapacitet i strid. När frågan egentligen helt berörde spelarens fingrar på tangentbordet.

Medlem

Tycker inte han svarar så bra på första frågan. Så man kan stoppa brott utan att döda någon? Eller dödar man folk via smygande, skjutandes, eller hacka en dator så han får elshock? Eller kan man helt enkelt sätta handfängsel tillkalla myndigheter, likt Batman?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Ett spel till samtliga fem plattformar? Alla ska med? Vi vet att det inte funkar i slutändan. hihi

Medlem

Gahhhh!


signatur

Niet.

Medlem

Ett coop hade varit riktigt nice.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar