Kjell Erikssons fantastiska konsol – och aprilskämt

Robot
Kjell Erikssons fantastiska konsol – och aprilskämt

I avslutande Fragzone träffade vi Kjell "Kjelleman" Eriksson och pratade om hans vansinniga superkonsol. Av en händelse var det också första april.


Medlem
Kjell Erikssons fantastiska konsol – och aprilskämt

Det var nog knappast nån som inte förstod att det var ett första april skämt.

Förvisso var det lite småkul, men det kändes å andra sidan lite synd att lägga ner så mycket tid i programmet på det. Hade nog hellre sett diskussion mellan Christer - Victor om något annat istället....

Nåja, programmet är riktigt bra i övrigt och jag hoppas att det är tillbaka snart igen.

Keep on gaming!


signatur

Nördliv.se - Spel, tillbehör och andra nördrelaterade saker! Och så klart även vår gaming/underhållningspodcast Nördliv! Lyssna gärna!

https://open.spotify.com/show/0SHttBQqoGyW4EHpx5aMWD?si=531c1...
https://itunes.apple.com/se/podcast/nordliv%21/id937178661/
https://www.nordlivpodcast.se/

Medlem

Jag uppskattar ambitionen men tyvärr inte implementationen.

Hopps ni hade det trevligt vid inspelningen i alla fall

Som drsnap skriver, snackat är det intressanta. Våga tycka mer, mer personliga åsikter och vinklingar på spelvärldens alla möjliga och omöjliga perpsektiv

Medlem

"Jag skulle vilja säga att min konsol är liksom... en hen" xD

Redigering: Nej alltså, jag förstår inte ett smack utav detta. Tack och hej!

Redigering 2: Ugh.. klarar inte av att kolla mer. Why god, why?

Medlem

Var det ett April skämt?

Medlem

Det var kul i ett par minuter, synd att ni drog ut på det så länge istället för att göra något vettigt med programtiden


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

Ja det var ganska så uppenbart om man säger så=)

spiken i kistan vid 4k världens läääängsta april skämt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av nils45:

Var det ett April skämt?

Nä men aprilskämt

Medlem

Hoppas ni hade roligt när ni gjorde det iaf..

Medlem

Klockren humor!

Inaktiv

En mycket kraftfull teraflop. Jag dör

Medlem

Jag gick på det till viss del, såg faktiskt fram emot den. Kan bero på att jag var riktigt trött när jag kollade på avsnittet haha

Medlem

Varför är alla aprilskämt så uppenbara? Är det inte roligare om majoriteten av de som läser faktiskt blir lurade?

Nej det var bra gjort tycker det var värt varenda sekund av programtid!

Medlem
Skrivet av nils45:

Var det ett April skämt?

Jag håller med - var det verkligen uppenbart?

Jag har träffat en del "teknik-visionärer" från Stockholmstrakten i hans ålder. Gemensam nämnare är att de fortsätter få riskkapital, de fortsätter förblöda pengarna och de vägrar ge upp förräns deras pipe dream finns "i varje hem".

Alla såna människor, precis som Kjell, verkar helt klart lätt autistiska och leasar någon slags teknik-lekstuga på kungsholmen som Kjell ser ut att göra (för dyra investerar-pengar).

Jag tyckte tyvärr att han var fullt trovärdig. Jag menar, karln måste ju iallfall vara "speciell". Inte ens Bogart hade kunnat spela projekt-neurotiker sådär bra.

Kul att ni vågade testa något nytt dock, och det hela var ju såklart väldigt harmlöst. Ett advancerat skämt

Testpilot

Förstod ju att det var skämt men som så många redan sagt . det tog på tok för lång tid i programmet där man kunnat diskuterat andra saker.

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av nils45:

Var det ett April skämt?

Jag håller med - var det verkligen uppenbart?

Jag har träffat en del "teknik-visionärer" från Stockholmstrakten i hans ålder. Gemensam nämnare är att de fortsätter få riskkapital, de fortsätter förblöda pengarna och de vägrar ge upp förräns deras pipe dream finns "i varje hem".

Alla såna människor, precis som Kjell, verkar helt klart lätt autistiska och leasar någon slags teknik-lekstuga på kungsholmen som Kjell ser ut att göra (för dyra investerar-pengar).

Jag tyckte tyvärr att han var fullt trovärdig. Jag menar, karln måste ju iallfall vara "speciell". Inte ens Bogart hade kunnat spela projekt-neurotiker sådär bra.

Kul att ni vågade testa något nytt dock, och det hela var ju såklart väldigt harmlöst. Ett advancerat skämt

Det som avslöjade det var orden han valde att använda som när han pratar om beta och andra saker som när han beskrev Internet. Det var helt enkelt för mycket ordvitsar och jag hade svårt att ta det seriöst.

Hahahaha åh så roligt jag hade åt att höra Kjell prata på om sin fantastiska konsol. Hhade varit sjukt kul och se vad det hade blivit av det om någon hade sponsrat han haha


signatur

I`M GOING CAKELESS!

1
Skriv svar