Overseer. Få se om Fredrik har rätt.

Overseer. Få se om Fredrik har rätt.

Fick låna spelet av en vän, har aldrig prövat det tidigare och jag hoppas att det går att starta, för uppenbarligen lyckades inte min vän med den bedriften.

Men jag är förväntansfull, har hört mycket om Tex, och nu får jag bedömma om Fredrik gjort ett sunt löfte när det gäller sin tatuering.

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skägg.
10 Chambers
Overseer. Få se om Fredrik har rätt.

I approve!


signatur
Redaktör
Ponny

Det är Pandora Directive som är mästerverket! Sex av fem får det av mig. Fast Overseer är bra mysigt det också.

(I sommar är det dags. Då ska min kropp aldrig mer bli sig lik!)


signatur

En Bamseponny av folket

Intel MMX, yeah, det är kraft det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Min laptop drivs av Windows NT 4.0
POWER!!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av Traveller in time:

Min laptop drivs av Windows NT 4.0
POWER!!

Håll i hatten, det går undan!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

...power.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

hupp, lyckades få spela i hela fem minuter innan det fick bättre saker för sig och kastade ut mig

Den här striden har bara börjat, och jag har ingen aning om vad jag håller på med.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar