Neverwinter går in i öppen beta den 30 april

Robot
Neverwinter går in i öppen beta den 30 april

Har du längtat efter att få testa mmo-spelet Neverwinter? I april har du chansen.

#cryptic-studios, #neverwinter


Avstängd
Neverwinter går in i öppen beta den 30 april

Blir troligen att testa men känner mig skapligt osäker.

Medlem

Spelet är faktist riktigt roligt, och då har jag spelat solo till level 20ish. I grupp verkar det växa enormt mycket mer. Samt att man kan se fram emot de lite mer komplicerade klasserna som Warlock och Druid

Medlem

Vad påminner detta om? WoW? GW2? Tera? SWTOR? Nåt annat? Eller går det sin egen väg? Har ingen aning då jag inte spelat det än, ser dock fram emot en session eller två när den öppna betan startar.

Medlem
Skrivet av Miindz:

Vad påminner detta om? WoW? GW2? Tera? SWTOR? Nåt annat? Eller går det sin egen väg? Har ingen aning då jag inte spelat det än, ser dock fram emot en session eller två när den öppna betan startar.

Hmm ja du, en variant av Tera antar jag. Har inte spelat Tera själv så kan inte säga. Man svingar, fienden man siktar på highlightas för att ens skills, som behöver en specifik fiende, ska kunna siktas. Man siktar med musen, svingar och blockar med höger och vänster musknapp osv.

Medlem

Mycket trevligt MMO, spelade beta weekend 2 och 3. Föredrar detta framför GW2, Tera och flera andra mmo just nu. Tycker det är förnyande combat-mässigt och Lore är det gott om för en som älskar Faerun och allt det erbjuder
Detta skall spelas!

Medlem

Smart med öppen beta.

Medlem

såg ju hur trevligt som helst ut!
Måste testa!

Medlem

Nu får utvecklarna sluta att kasta på nya kläder på samma gamla kropp! Dags att stanna upp och bryta denna otroligt slitna trend!

Dags att ge sig ut på nya vatten! Gör något nytt med genren!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Nu får utvecklarna sluta att kasta på nya kläder på samma gamla kropp! Dags att stanna upp och bryta denna otroligt slitna trend!

Dags att ge sig ut på nya vatten! Gör något nytt med genren!

Menar du att Neverwinter också är inkluderade i nya kläder på samma gamla kropp? eller menade du något annat?

OnT, jag är verkligen emot dem flesta MMO spelen, men detta ser ju faktiskt intressant ut och gillar hur dem tänker, även deras combat!

Medlem

Jag pratar om MMORPG överlag. Jag menar på att alla MMORPG är likadana, bara olika utseenden och små features som i längden inte ger något.

Dags att rycka upp sig!

Jag har inte ens tittat på detta MMORPG. Men det är något jag tänker göra! Bara för att det är DnD.


signatur

Niet.

Medlem

Måste fråga er som nu testat spelet. Är det så att dem som lägger in riktiga pengar på spelet får ngn mer fördel än dem som inte gör det? Har läst lite att om man ska t.ex kunna köra trade med en vän så krävs det "diamonds" el vad som används som valuta i spelet. Uppskattar all info=)

1
Skriv svar